Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg er glad jeg valgte å spise ferdig lunsjen før jeg sjekket forumet.

Skrevet
snakker om macgyver, så har det aldri blitt vist i danmark. ei heller a-team... hvordan kan man leve sånn? :p

Du vet, dansker..

De er ikke skrudd helt rett sammen.

det har du helt rett i.

og de jeg er på gruppe med denne uka forstår norsk, så jeg trenger ikke preike engelsk og få dansk tilbake :p

Skrevet
do tell?
Det er bare næring til fosteret. Hver gang du får mensen renser kroppen din ut maten til den lille som ikke kom den måneden heller. Er ikke mye faktisk blod i mensblod, er mest morkakehinne og slim.
Skrevet
Nå ble jeg faktisk kvalm, Rebecca. Takk. -.- Nå slapp jeg å gå til butikken, om ikke anna.

*facebook-like*

Og uansett, mensen er ekkelt. Ingen skal blø fra tissen, det er bare.. unaturlig.

Skrevet

Jeg klarer egentlig ikke å forstå det behovet jenter har for å snakke om det. :|

Selv holder jeg tett om det, jeg har ikke behov for at noen skal vite at jeg har mensen. Dessverre virker det som at jentene i klassen min ikke er like sjenerte som meg. Garderoben før og etter gymmen er forbeholdt snakk om ekle kroppsfunksjoner. En jente som er gravid, en som er mamma. "Ja, når løsnet slimproppen din, da?" ... *gå ut i gymsalen uten sko*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...