Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
God morgen alle sammen. Det blir nok rart å begynne på skolen i morgen etter en uke hjemme. Jeg har helelr ikke fått lagt om døgnrytmen min.

Velkommen tilbake holdt jeg på å si!

Tar nok ikke mange dagene og legge om igjen.

Skrevet
]Var da svært til snurten mor. Tror jeg er heldig og uheldig som har sykepleier som mor. Hun vet når jeg var syk og når jeg spilte...
Mamma er lærer. Man skal helst ligge for døden før man skipper skole.
Lærere... Er alltid noe skrullete med de... :p
Var da svært til snurten mor. Tror jeg er heldig og uheldig som har sykepleier som mor. Hun vet når jeg var syk og når jeg spilte...
Kjenner til den. Foreldra mine er leger. Umulig å slippe skole så fremt man ikke ligger med 40 i feber og spyr som en gris.
Var heller ment som at jeg faktisk fikk være hjemme hvis jeg viste sykdomstegn, da hun vet at det er bedre med en halvsjuk unge enn 10 smitta unger.

Ligger vel også litt i at jeg var syk maksimalt en gang per år. Og da gjerne bare 1-2 dager.

Skrevet

Hmm. Mamma mener at forkjølelse og litt kvalme og litt feber og sånt, ikke er noe særlig sykdom for norske barn, og i alle fall ikke god nok grunn til å være hjemme fra skolen. :p

Skrevet

Muttern er også den strengeste legen i dalen, men visstnok også en av de flinkeste. Men det virka som om folk foretrakk pappa, da han var mer gem og villig til å skrive under legeerklæringer, skrive ut resepter og diverse. Men så slutta han som vanlig lege og ble fylkeslege i stedet. Passer ham perfekt, den pr-kåte jævelen :p

Skrevet

Jeg er streng med meg selv på det punktet. Mamma mener at jeg kunne vært hjemme fra skolen, men jeg insisterer selv. Jeg skal være bra dårlig for å holde meg hjemme.

Skrevet
Hvorfor tror du det CatKitty?....

Fnis.

Fordi jeg skal trene, først og fremst. Og litt fordi jeg skal lage mat. Skal prøve meg på en ny oppskrift i dag.

Skrevet

Fnis.

Fordi jeg skal trene, først og fremst. Og litt fordi jeg skal lage mat. Skal prøve meg på en ny oppskrift i dag.

Etter det jeg har fått inntrykk av så må du trene på å lage mat også. :wee:

Skrevet

Fnis.

Hva skal du lage?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...