Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skikkelig vinter slik som det er i år har jeg ingen problemer med. Selv om jeg gleder meg til varmen jeg også, men det har mer med å kunne sitte ute når jeg er med venner, ikke måtte sitte inne rundt omkring.

+1

Utepils FTW!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg til sommer med pils og anna kos i parken, grilling, bading og blabla. Men vinteren er fin med skøyter, ski og aking. Alle årstider har noen fordeler. :wee: I sommer skal jeg nok jobbe og prøve holde meg mest mulig opptatt, tenker jeg. Den blir nok ikke like kul som den har vært tidligere. Men hey, man skal vel gjøre det beste utav alt? Å sitte og klage på shit man ikke kan gjøre en dritt med er bortkasta tid og energi man kunne brukt på å ha det awesome. :D

Skrevet
Jeg gleder meg til sommer med pils og anna kos i parken, grilling, bading og blabla. Men vinteren er fin med skøyter, ski og aking. Alle årstider har noen fordeler. :wee: I sommer skal jeg nok jobbe og prøve holde meg mest mulig opptatt, tenker jeg. Den blir nok ikke like kul som den har vært tidligere. Men hey, man skal vel gjøre det beste utav alt? Å sitte og klage på shit man ikke kan gjøre en dritt med er bortkasta tid og energi man kunne brukt på å ha det awesome. :D

Sommeren min blir awesome! Tysklandsturne -> Tur til et eller annet land med brødrene mine (-> Kanskje en uke på Sørlandet med noen venner) -> Slækk sommer.

Skrevet
Skikkelig vinter slik som det er i år har jeg ingen problemer med. Selv om jeg gleder meg til varmen jeg også, men det har mer med å kunne sitte ute når jeg er med venner, ikke måtte sitte inne rundt omkring.

+1

Utepils FTW!!!

Utepils på heia :thumbup:

Skrevet
Sommeren min blir awesome! Tysklandsturne -> Tur til et eller annet land med brødrene mine (-> Kanskje en uke på Sørlandet med noen venner) -> Slækk sommer.

Jeg skal muligens kanskje på Wacken, muligens Maiden i Bergen og muligens opptaksopplegg til befalsskolen. :wee: Så håper jeg på masse jobb på databutikken, så jeg slipper jobbe så mye i dagligvarebutikken.

Og: Utepils kan jo fikses nå òg. Det er jo bare å ta med seg pils i steden for kakao på skitur ;)

Skrevet (endret)
Kom til Steinkjer og hjelp meg med å sjenke Sjur.

Trenger du hjelp til det da? Tror da han greier det rimelig greit selv.

L4r5 16309

Datasmurf 15986

Sameboe 7262

Eplefe 7258

b-real 6763

Danielzu 5421

Mikkel™ 5290

CypheroN 5001

Kibs 4865

Bytex 4655

Espen pai 4312

Endret av Sameboe
Skrevet

Jente-befal? Da må man være villig til å gi 110%. Var noen jenter i kullet mitt som ikke burde vært i militæret i det hele tatt.

(når jeg tenker meg om, gjaldt det alle jentene i kullet mitt)

Skrevet

Ahh, sommer, ja. Det blir stas. Roskilde, Trænafestivalen, grill og fyll, jobb, Drammen Elvefestival, og så får man se hva som skjer.

Skrevet
:-|
Jente-befal? Da må man være villig til å gi 110%. Var noen jenter i kullet mitt som ikke burde vært i militæret i det hele tatt.

(når jeg tenker meg om, gjaldt det alle jentene i kullet mitt)

Ja, det blir spennede å se. Søkt som lærlingbefal. Tviler på at jeg kommer inn, men hadde jeg ikke søkt hadde jeg endt opp med å angre på det. (:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...