Wiciwato Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Haha, "Yes man" var ynkelig. Eller den er fortsatt ynkelig, så jeg bytter "var" til "er". Endret 6. februar 2010 av Wiciwato
WheelMan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Velkommen til DNFK, Simen. Du vil like deg her. *hente mat*
Simen1 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Du vil like deg her. Takk, den ligger på sperrelista, så når jeg lukker tab-en så er det bye bye. (Jeg kommer til å trykke refresh et par ganger bare for å se de neste innleggene)
Mephistopheles Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Litt flaut å hinte til admins og sånt, men here goes: Sidan det var eit frustrasjonsutbrot du hadde å koma med, så hadde vel det passa betre i denne tråden? For all del, nok av ed og galle her og, men la merke til at du bad om orsak etter utbrotet, så då ville eg bare vera til hjelp. Edit: Ser an retninga komande innlegg frå mi side kjem til å ha, om eg ikkje legg meg no, og har kome fram til at eg skal luske lettare beskjemma til sengs no. Godnatt. Endret 6. februar 2010 av Mephistopheles
Sameboe Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Tragisk! Norges svar på Celine Dion vant MGP. Jeg synes "Dragontower" og "Yes man" var milevis bedre. Norges stemmegivere består tydeligvis av hauger med kopier av Tore Strømøy og Magnhild Meltveit Kleppa. Måtte de åpne for stemming via Internett neste år og fjerne muligheten for å ringe med fasttelefon. Måtte bare få ut frustrasjonen en plass. Tja... vær glad du ikke er på MGP forumet til NRK nå... Der er det full fest -.-''
Simen1 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Det er ikke flaut, jeg bare fant ikke noe bedre plass i farta og setter pris på at dere som som er kjent i denne delen av forumet viser litt vei for en som er på ukjent grunn. Jeg søkte bare etter tråder med melodi grand prix og fant noen kommentarer om det på forrige side så jeg regnet med det passet. Men jeg flytter frustrasjonsinnlegget til deppetråden.
Simen1 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Tja... vær glad du ikke er på MGP forumet til NRK nå... Der er det full fest -.-'' Selvsagt! Hæla i taket, med Gunnvor Hals, Kristen Gislefoss, strikkejakker, champagnebrus og hjemmebakte boller. .. samt en haug med blonde fjortisjenter.
Eplefe Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg leser interessante artikler og ser film. Også lager Espen "middag".
b-real Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 *rive seg i håret* Hvorfor i pul skal AMD være så kuk og kutte støtten til gamle kort? Greit at de ikke vil oppdatere drivere til gamle kort men de trenger da for faen ikke legge til et vannmerke som vises HELE JÆVLA SATANSFORPESTEDEFITTETIDEN! Det driver jeg med.
Sameboe Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg leser interessante artikler og ser film. Også lager Espen "middag". Espen som i Espen Pai?
Sidious Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 I dag har jeg kost meg med spill, bok og film, så jeg har egentlig ikke noe å klage på. I morgen er det dessverre søndag igjen, og vi vet alle hvilken dag som følger søndagen. Nå skal jeg krype til køys. Natta, folkens.
Datasmurf Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Eww, det lukter spy av hele rommet mitt, selv om jeg ikke kan huske å ha kastet opp her på 3-4 år oO
Natrich Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Gratulerer med dagen Takk Datasmurf: Maybe it was a ?
Sameboe Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Eww, det lukter spy av hele rommet mitt, selv om jeg ikke kan huske å ha kastet opp her på 3-4 år oO Kanskje noen andre har spydd der på trass!
Anbefalte innlegg