Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Men du bruker jo masse penger på å dra dit, hvorfor ikke kjøpe noe når du først er der.

Om du sikter til meg, så gjør jeg ikke det, bor 10 minutter unna og er kun med familien når de skal handle shit. Sådzå.

Endret av The Prophet
Skrevet

Det ser visst ut til at jeg har en liten hjernerystelse etetr at jeg fikk anfall på torsdags morgen. Slo hodet i ei blomsterpotte så den knuste. Var på skolen på fredagen og idag. Sitter bare og halvsover med hodepine, så det er ingen vits i å være der. Får ikke med meg noe som helst. Skal tilbringe morgendagen i senga.

Skrevet
Finnes veldig mange artige energidrikker på Svinesund. Men hver gang jeg er der, ender jeg alltid opp med konklusjonen "Nei, jeg vil heller spare penger." Det skjer hver gang, og drar alltid hjem med ingen varer.. lol
Og jeg har tenkt til å spare, men ender opp med et brett med drikke.
Skrevet
Det ser visst ut til at jeg har en liten hjernerystelse etetr at jeg fikk anfall på torsdags morgen. Slo hodet i ei blomsterpotte så den knuste. Var på skolen på fredagen og idag. Sitter bare og halvsover med hodepine, så det er ingen vits i å være der. Får ikke med meg noe som helst. Skal tilbringe morgendagen i senga.

Hvis du har fått hjernerystelse så skal du ikke bruke hjernen så mye, altså konsentrasjon. Hvis du konsentrerer deg mye vil du slite med regelmessig hodepinne etterhvert. Vekk fra PC, TV, spilling etc! :)

Skrevet

Du skrev hodePINNE(?)

Skal gjøre en mateinnlevering. Hopper i seng tidlig. Er sykt trøtt. I stad satte jeg meg ned på gulvet for å få på meg et par sokker. Sovnet tvert.

Skrevet

Nå har jeg pinadø lest nok for i dag. Var mer å gjøre enn først antatt. Jaja. :) I morgen får jeg Urge! Fikk en kompis som var i Oslo til å kjøpe noen flasker til meg. <3

Skrevet (endret)
Du skrev hodePINNE(?)

Skal gjøre en mateinnlevering. Hopper i seng tidlig. Er sykt trøtt. I stad satte jeg meg ned på gulvet for å få på meg et par sokker. Sovnet tvert.

Beklager, gikk fort i svingene. Men seriøst, ikke belast hjernen din. Læreren bør akseptere at du ikke gjør lekser på medisinsk grunnlag

Endret av Natrich
Skrevet
Du er så søt når du er rebelsk, L4r5
Her skulle det stått et morsomt comeback, men jeg kom ikke på noe i farta så du får tenke at jeg sa et eller annet stygt om mora di eller noe. :)
Skrevet
Bare tenkte jeg kunne tipse de av dere som er interresert i en tråd under tilbakemeldingsdelen.

Total mangel på moderering i forumkafeen

*posted*

Du skrev hodePINNE(?)

Du klager, så har du en like ille feil! matte ikke mate.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...