Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forandring fryder er det ikke det de sier? Nå er jeg ikke lenger den mandige gutten med masse hår på penis, ser ut som en prepubertal drittunge. Tenkte jeg fbare skulle dele det med internett..

Skrevet (endret)
Then you're both doing it wrong.

Som sagt, jeg kødda.

edit:

Jeg ble regel rett skuffet første gang jeg gjorde det.

Da var du nok beyond sugen. Sex er ikke annet enn øvelse, teknikk og moral. Vil du gjøre det bra så gjør du det bra. Jeg har aldri pult for andre enn meg selv, men gjør jeg alt jeg kan for at det skal bli awesome for meg så blir det stort sett awesome for partneren også. Det har vært endel ganger hvor jeg har pult for å pule også riktignok, og da er det så som så. Men det er noe jeg ikke gidder lenger. Da lar jeg heller være. Poengløst. Skuffer bare kjærringa.

Endret av Nyhus
Skrevet
Som sagt, jeg kødda.
Men det gjorde tydeligvis ikke han andre.

Men jeg var seriøs. Jeg ble regel rett skuffet første gang jeg gjorde det.
Da gjør du det feil som sagt. Forhåpentligvis så blir det bedre. Hvis ikke så får du utforske om du kanskje har noen rare fetisjer som må til for virkelig å tenne deg.
Gjest Slettet+5132
Skrevet
+1

Jeg kødda..

Men jeg var seriøs. Jeg ble regel rett skuffet første gang jeg gjorde det.

Hvor mange ganger har du gjort det da? Er ikke rart du blei skuffa da, første gangen blir vel som oftest ikke suksess? Blir bare bedre og bedre. :wee:

Skrevet
Forandring fryder er det ikke det de sier? Nå er jeg ikke lenger den mandige gutten med masse hår på penis, ser ut som en prepubertal drittunge. Tenkte jeg fbare skulle dele det med internett..

Og hva er moralen her, dere? La det i det minste være igjen litt. :fun:

Skrevet
Er ikke rart du blei skuffa da, første gangen blir vel som oftest ikke suksess?

Tull. Det har med generell awesomeness å gjøre. Første pulinga mi var kung. Men det sier kanskje mer om meg enn den generelle populasjonen *winkwink*

Skrevet
Hvor mange ganger har du gjort det da? Er ikke rart du blei skuffa da, første gangen blir vel som oftest ikke suksess? Blir bare bedre og bedre. :wee:

Er vel bare en gang til nå ja... Men det demper ikke at det var under min forventning første gang. Håper og tror det blir bedre etterhvert.

Skrevet
Forandring fryder er det ikke det de sier? Nå er jeg ikke lenger den mandige gutten med masse hår på penis, ser ut som en prepubertal drittunge. Tenkte jeg bare skulle dele det med internett..

Ja, eller napp med pinnsett istedet for kost. Nå ser det utrolig teit ut ettersom man ser hårrøttene som noen små svarte flekker :p

Skrevet
Det skal jeg ikke nekte for... Men kan jo også skylde på dama som kanskje heller ikke var første klasse.

Om du gjør det dårlig på ei prøve, skylder du på han du leste til prøva sammen med, eller er det din egen skyld? Under sex trenger ikke begge være bra for at det skal bli bra. Du rer senga du ligger i selv. Suger dama, trenger ikke sexen bli dårlig, hverken for deg eller hu. Det har med innsats og skills å gjøre. Noen av oss er født til å tilfredsstille, andre ikke. Men du kan øve deg opp i det minste.

Skrevet
Forandring fryder er det ikke det de sier? Nå er jeg ikke lenger den mandige gutten med masse hår på penis, ser ut som en prepubertal drittunge. Tenkte jeg bare skulle dele det med internett..

Ja, eller napp med pinnsett istedet for kost. Nå ser det utrolig teit ut ettersom man ser hårrøttene som noen små svarte flekker :p

Trøst deg med at det vokser kjapt ut igjen.

samebror: Hvaa? Dama halve? Vi skal jo bare ligge og ta imot.

Skrevet
Det skal jeg ikke nekte for... Men kan jo også skylde på dama som kanskje heller ikke var første klasse.

Om du gjør det dårlig på ei prøve, skylder du på han du leste til prøva sammen med, eller er det din egen skyld? Under sex trenger ikke begge være bra for at det skal bli bra. Du rer senga du ligger i selv. Suger dama, trenger ikke sexen bli dårlig, hverken for deg eller hu. Det har med innsats og skills å gjøre. Noen av oss er født til å tilfredsstille, andre ikke. Men du kan øve deg opp i det minste.

Takker for gode ord og tips. Jeg akter å bli bedre, sånn at det er sagt!

Skrevet

Oda: For 3 dager siden hadde vil likt antall sette filmer på top 250, nå har jeg 75/250..

Nå skal jeg se min første Star Wars film, gleder meg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...