Wiciwato Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Er det trådløst nett på nsb togene? Økonomi?
L4r5 Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Er det trådløst nett på nsb togene? Økonomi?Hvertfall på Bergensbanen. Jeg vet ikke hvilke andre strekninger de har bygget ut enda. Koster kronasjer å bruke det da.
Wiciwato Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Er det trådløst nett på nsb togene? Økonomi?Hvertfall på Bergensbanen. Jeg vet ikke hvilke andre strekninger de har bygget ut enda. Koster kronasjer å bruke det da. Ok. For kompisen og jeg skal på metallica konsert i oslo, og han sier at det er enklere med buss enn tog. Da sier jeg NEI, det er feil. Buss kjører på veiene med trafikk og mas, tog kjører på togskinner, maks komfortabelt. Skjønner virkelig ikke hvordan buss kan være enklere enn tog.
b-real Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Skal til malmö 11-14 februar. Med kost og losji...hvem sier at støttekontakt-ordningen er en dårlig ting?
L4r5 Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Skal til malmö 11-14 februar. Med kost og losji...hvem sier at støttekontakt-ordningen er en dårlig ting? Har du lyst til å bli støttekontakt for meg også?
b-real Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Det kan jeg helt sikkert dog jeg har misstanker om at jeg skal støtte deg på andre måter
KKake Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 (endret) Er det trådløst nett på nsb togene? Økonomi?Hvertfall på Bergensbanen. Jeg vet ikke hvilke andre strekninger de har bygget ut enda. Koster kronasjer å bruke det da. Ok. For kompisen og jeg skal på metallica konsert i oslo, og han sier at det er enklere med buss enn tog. Da sier jeg NEI, det er feil. Buss kjører på veiene med trafikk og mas, tog kjører på togskinner, maks komfortabelt. Skjønner virkelig ikke hvordan buss kan være enklere enn tog. Rett og slett fordi bussene er oftere i rute enn togene for tiden. Og @ L4r5: Vestfoldbanen har også Wi-Fi på togene for tiden. Endret 28. januar 2010 av KongKake
Aleks Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Gaah, begynner å bli lei av folk som tror diskusjon er 4chan. (ikke rettet til tidligere diskusjon i 4chan-tråden)
L4r5 Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Gaah, begynner å bli lei av folk som tror diskusjon er 4chan. (ikke rettet til tidligere diskusjon i 4chan-tråden) TITS or GTFO!
b-real Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU *sukk*
L4r5 Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Det kan jeg helt sikkert dog jeg har misstanker om at jeg skal støtte deg på andre måter Du tror bestandig det verste om meg du!
b-real Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Det kan jeg helt sikkert dog jeg har misstanker om at jeg skal støtte deg på andre måter Du tror bestandig det verste om meg du! Jeg har lært av mine tabber ok mister?
Sameboe Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 (endret) Ikke lenge siden jeg ble 18, og nå vil folk allerede ha meg som vakt på fester. Endret 28. januar 2010 av Sameboe
L4r5 Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har lært av mine tabber ok mister? Jeg skjønner ikke hva du hinter til. Du hadde lyst du også. Innerst inne. Du bare klarte ikke uttrykke det. Ikke lenge siden jeg ble 18, og nå vil folk allerede ha meg som vakt på fester.Si nei.
Catkin Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Jeg så det der. Tøsing kalles det. Ja, jeg ser på deg og Lars, b-real.
Sameboe Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 "Vakt"? Vakt som i passe på at folk følger reglene, og at unger ikke kommer inn i lokalet osv. Er 18 års aldersgrense så. Ikke lenge siden jeg ble 18, og nå vil folk allerede ha meg som vakt på fester.Si nei. Har allerede sagt at jeg kan dessverre...
Anbefalte innlegg