Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sup bishes?
Ikke en dritt tingeling.

Eplefe: Nie?
Trodde de hadde annonsert det allerede, jeg. :|

Jeg tror ikke jeg kindoff har retten til å si det, men joda.

Huh,du får gratulere.

Sup bishes?

Jobber. Fant akkurat ut at U47 er snudd på ett 470017000 IP IO-kort. Ikke rart det ikke startet!

Kan du forklare det til norsk?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde også det var allment kjent by now.
Skrevet
Har lest psykologi så å si hele dagen. Snart er det nok. :) Interessant å lese om psykoloigske forstyrrelser, dog, så jeg har egentlig ikke noe imot å ha hodet begravd i boka.

I detect a weakness. EXPLOIT!

Jeg trodde også det var allment kjent by now.
Ikke alle som får med seg hva den interne jungeltelegrafen her på forumet vet ;)
Skrevet
Hei! :)

Hva har folk syslet med idag?

Spist kebab, spilt COD/GH/TF2 hos kompis, nå hjemme. :---)

Rett og slett slappet av da? Misunner deg!

Jepp.. Skulket siste time for å gjøre alt det der da, så skulle egentlig vært på skolen og kommet hjem ca . Men, jeg hadde fri fra 11.20 til 14.00 (timen begynte 14.00), Så da stakk vi til byen og så til han. Kjedelig med all den ventinga hver onsdag, så var deilig å ta seg fri.
Skrevet
Sup bishes?

Jobber. Fant akkurat ut at U47 er snudd på ett 470017000 IP IO-kort. Ikke rart det ikke startet!

Kan du forklare det til norsk?

Det er norsk.

Så...utifra det jeg klarer å google meg til...

i02539.jpg

så starter ikke ubåten din pga at det kortet ikke fungerer?

Skrevet

Ok, jeg slutte å være teit. Jeg satt med ett kretskort som feila i test. Fant så ut at kortet ikke fikk spenning. Sjekket da komponentene som tar seg av transformering av strøm(I dette tilfellet U42, U45, U46, U47 osv.). U47 var snudd 180 grader, som igjen førte til kortslutning.

Skrevet
b-real: :) Hvordan går det med den karen?
Joda, hopper å spretter av glede her...eller ikke :wee:

Kjeder driten av meg for tiden,ikke noen å gjøre i det hele tatt som jeg kan finne remotly spennende og ikke har jeg noen å gjøre det med heller så..vel..det går på et vis.

En der? Langt er det du egentlig har kommet med studiene dine? Ser du snakker om det titt og stadig men jeg husker liksom aldri hvor langt du var..siste jeg husket var at du har beveget deg til Sverige :wee::ermm:

Skrevet (endret)
Hei! :)

Hva har folk syslet med idag?

Jobbet på Ultra fra 11 til nå :)

Endret av Gjest
Skrevet
Ok, jeg slutte å være teit. Jeg satt med ett kretskort som feila i test. Fant så ut at kortet ikke fikk spenning. Sjekket da komponentene som tar seg av transformering av strøm(I dette tilfellet U42, U45, U46, U47 osv.). U47 var snudd 180 grader, som igjen førte til kortslutning.

Uh..skulle ønske jeg kunne slike ting.

Skrevet
Jeg har stortrivdes på skolen idag, vi hadde karriereplan, hadde med pc-en. Så jeg satt og så på CSI hele dagen. Synes ukedagene går så sinnsykt fort.

Hold på den følelsen der du..er jævlig når de snirkler seg av gårde.

Tror jeg skal ta meg noen brødskiver. Orker ikke å lage noe riktig enda.

Skrevet

Ja..hadde sikkert ikke vært så dumt. Er du tenker at du blir sittende igjen med når du er ferdig med utdannelsen din?

Blir vel kanskje en utdannelse på meg også etter hvert..*fnyse*

Skrevet (endret)

Jeg har fagbrev i serviceelektronikk så er i utgangspunktet ferdig. Planen er å studere noe mer usikkert nå. Noe jeg virkelig brenner for. Med fagbrev slipper jeg å være redd dersom jeg ikke skulle kunne leve på musikk. Har liksom noe å falle tilbake på. Ganske betryggende.

Endret av LueDotten
Skrevet
Jeg har i dag fått bekreftelse på at bil er betalt, og kan hentes når som helst - muligens i morra :w00t:

Hvordan fungerer oppkjøring for deg?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...