TheKims Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Kryssord er vell greit. Mew aner jeg ikke hva er. Må nåkk ta kveld her å tror jeg Nattsi
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Mew er fantastisk, digg musikk Avslutter med dette innlegget fra en søt tråd i GBS@SA: "timefly posted: I was around five during the Gulf War, but all my parents told me was that we were fighting someone named Saddam Hussein, who lives in the desert. I also remember hearing some speculation about biological warfare. So for a long time I thought Saddam Hussein was just some mad scientist in Utah who was attacking us for no reason." Ntaww ...
MrBjoern Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Hei alle sammen. Jeg ga opp å legge meg i dag. Retarded nok til å kunne postes i DNFK? Think so, pretty much.
Fredrik Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Minus har fått seg kjæreste! Ohhhh, GOOD FOR YOU!
MrBjoern Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Minus har fått seg kjæreste! Ja, hva kan ikke skje halv 3 en tirsdags natt?
Mord-Sith Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Neida, ikke død. Bare midlertidig slått ut? Edit: I killed it! Men sovetid nu. Typen klager om jeg ikke legger meg til saklige tidspunkt og får nok søvn. Endret 27. januar 2010 av Isilme
Demonfudge Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg våkna nå jeg. Jeg som var midt i en herlig drøm der jeg var på fisketur i Engerdalen og diskuterte hva slags fiskesnøre jeg bruker.
Bonna86 Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Velkommen tilbake. London er kos. Tenker du har hatt det fint der!? Litt treig med å svare, men ja, det var veldig bra. Deilig å bare shoppe og slappe av.
Slurpee Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 tja, jobb + skole er kanskje moro de første ukene. Men det kan bli veldig slitsomt. Har jeg hørt. ikke at jeg noen gang har hatt jobb samtidig som jeg gikk på skolen ^^
Demonfudge Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Det har jeg. Gikk stort sett greit det, så lenge man ikke satte seg opp på jobbing når man egentlig skulle være på skolen osv. Men jeg håper virkelig det blir no jobb snart. Begynner å bli lei av og vente på NAV når det gjelder... stort sett alt.
Slurpee Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Er det bare jeg som synes Flytende Rektum høres bedre ut?
KvitKnekt Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Sitter på jobb selv. Fy, jeg er trøtt! Hvordan kan folk ta tog hver bidige dag uten å flippe helt i vinkel? Tok toget fra Ås til Oslo S idag, og holdt på å sovne sikkert en million ganger. Men må jo holde meg våken slik at jeg klarer å hoppe av toget der jeg skal. Og deretter trikk videre til kontoret. Fysj og fy! Nei, bedre i Bergen der jeg har gåavstand til kontoret ja. Og ellers?
Anbefalte innlegg