Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klart jeg overlever. Jeg er jo vestlending selv og har noe slekt der borte, samt flere venner fra Bergen. Jeg hører bergensk ukentlig :)

Nei, jeg liker ikke å slå av mobilen. Eller PC-en. Eller blåse ut brennende sterainlys. Får dårlig samvittighet og føler jeg dreper dem.

Så lenge jeg går på skole og har tilgang til kantine og starter på nytt, så går det greit, men om jeg skal møte folk på byen, så går det ad undas.

Fadderuker er noe av det mest geniale jeg har vært borti når det kommer til å knytte nye vennskap ^^

Du sparer strøm på å slå av ting vett`u. Hvem gidder å ha datan på hele natten? Og stearinlys er faktisk brannfarlig.

Jeg møtte noen utenom byen og mange på byen. Folk har jo forskjellige måter å få kontakt på.

Fadderuker?

Skrevet

Sitter og hører på Hayley Westenra. Tror jeg har funnet en ny yndling blandt kvinnelige sangere. Fantastisk stemme.

Men eller da? alle har gått til sengs?

Skrevet
Glimti, hvis du ikke har ambisjoner om en revolusjon, hvorfor gnåle så veldig om det da?

Har du interessert deg for alle temaene du har nevnt her? Forøvrig var det en interessang tanke selvom det bare var en tanke.

Vurdere å sette opp et partiprogram for et fremtidig parti.

Skrevet
Klart jeg overlever. Jeg er jo vestlending selv og har noe slekt der borte, samt flere venner fra Bergen. Jeg hører bergensk ukentlig :)

Nei, jeg liker ikke å slå av mobilen. Eller PC-en. Eller blåse ut brennende sterainlys. Får dårlig samvittighet og føler jeg dreper dem.

Så lenge jeg går på skole og har tilgang til kantine og starter på nytt, så går det greit, men om jeg skal møte folk på byen, så går det ad undas.

Fadderuker er noe av det mest geniale jeg har vært borti når det kommer til å knytte nye vennskap ^^

Du sparer strøm på å slå av ting vett`u. Hvem gidder å ha datan på hele natten? Og stearinlys er faktisk brannfarlig.

Jeg møtte noen utenom byen og mange på byen. Folk har jo forskjellige måter å få kontakt på.

Fadderuker?

Jeg sparer nok strøm uansett jeg. Jeg har ikke på lys eller varme. :p

Og ja, jeg vet det er det, men det er så koselig at det er lett å gi blanke. Samme gjelder telys :love:

Sant, og jeg klarer ikke ta kontakt med nye folk på byen, uansett hvor full jeg er. Slitsomt nok å ta kontakt med folk jeg alt kjenner.

Yeah, den første uken / de første to ukene på høyskolen og universitetet er det fadderuke for førsteklassingene så de skal bli kjent med området, folka og bli fulle som alker. :D

Jeg husker ikke min i det hele tatt fordi jeg var så full, men jeg husker kompisen min sin, og årets, klarte å unngå å bli SÅ full da, holdt meg til sprit i stedet for å styrte øl på tom mage og springe og gjøre rebusløp halvnaken rundt om i Steinkjer. :p

Skrevet
Lars: du trenger sikkert ikke sette anlegget på full mugge da..
Hun ligger under ti centimeter fra meg. :p

Lars: du trenger sikkert ikke sette anlegget på full mugge da..

Umm, jo? Hvordan ellers skal man høre på musikk?

Inne i hodet sitt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...