Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har gått på curling. :cool:

Har du gått curling? Wow, hvordan er det mulig å gå på curling? Er det morsomt? Det høres utrolig gøyalt ut!

Hva heter det da?

Jeg har drevet med curling? Har uansett en pokal og greier. Men ble kjedelig i lengden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snart OL, og det er DER vi får se den mest interessante sporten. Curling! Jeg gleder meg stort!

Jeg også.

Ihvertfall etter at noen på det kvinnelige danske landslaget har gått ut med slike bilder:

post-189395-1264541264_thumb.jpg

post-189395-1264541280_thumb.jpg

:whistle:

Nei, men altså... det norske herre landslaget er gode og curling er til tider spennende.

Skrevet

*Saved the hero*

I syvende klasse printet jeg ut A4-bilder av han og limte på alle kladdebøkene mine.

Stalkerish? Iknow.

:(

Skrevet
*Saved the hero*

I syvende klasse printet jeg ut A4-bilder av han og limte på alle kladdebøkene mine.

Stalkerish? Iknow.

:(

Han er oppskrytt til de grader. Han er god, men ikke i nærheten av Ege.

Skrevet
Snart OL, og det er DER vi får se den mest interessante sporten. Curling! Jeg gleder meg stort!

Jeg også.

Ihvertfall etter at noen på det kvinnelige danske landslaget har gått ut med slike bilder:

*klipp*

:whistle:

Nei, men altså... det norske herre landslaget er gode og curling er til tider spennende.

Nederste bildet er jo norske Camilla Grøseth, fra kalenderen i 2007...

Skrevet (endret)

Desverre handler det om looks, yet again. Kjelling er så mann! 1.97 høy, muskler og ... MANN.

Endret av Pinup
Skrevet

Jeg skal til OL å se på Ski-x Trenern min eie hele gjengen^^ Laget vårt fikk faktisk gratis opphold og fly av sponsoren vår. Gleder meg så sykt!

Skrevet

Jeg kan oppdatere deg.

Håndball - Kristian Kjelling

Fotball - David Beckham

Eneste du trenger å vite. :D

Og jajajajaaa, jeg er mainstream. Det er caaaaare.

Skrevet
Jeg kan oppdatere deg.

Håndball - Kristian Kjelling

Fotball - David Beckham

Eneste du trenger å vite. :D

Og jajajajaaa, jeg er mainstream. Det er caaaaare.

Ordet du leter etter er KLISJÉ.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...