multisync Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 videregående skole på britisk engelsk? noen som vet hva det heter? High School. Er nok upper secondary som blir riktig på britisk
Datasmurf Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 For å være ærlig, har jeg aldri helt forstått Øyvinds fascinasjon med de landene der, backpacker-tur og alt det han prater om. Jeg fikk han på ideen når vi dro hjem 1.januar. Kenneth Kattem og co var der ifjor. And it was awesome. Jo jo, men Øyvind har gått og prata om at vi skal dra til Mellom- og Sør-Amerika og bli der en stund siden lenge før det Men jeg har ingen interesse av Mexico. Jeg vil heller til California igjen, hovedsaklig Napa Valley
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Ikke Lars Monsen. (og Danielzu)
multisync Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Jeg vil heller til California igjen, hovedsaklig Napa Valley Hvorfor Napa valley? Er jo drittkjedelig der (skal legge til at jeg er 18, kanskje bedre når du er over 21)
Deadringer Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Faens snusen hjelper faen ikke i dag. Snus som er så epic win. Jeg vil heller til California Jeg vil til Alaska. Det hadde vært fantastisk med en skikkelig villmarkstur.
Datasmurf Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Ur so gay! Hva er gay med å ville cruise rundt i cab mellom vingårdene? Kanskje få ordnet sånn at man kan smake på noen av de forskjellige også. Dog, ikke rølpetur. Mer classy
b-real Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Faens snusen hjelper faen ikke i dag.Snus som er så epic win.Da har jeg ikke funnet snusen som passer meg enda iallefall =(
Deadringer Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Da har jeg ikke funnet snusen som passer meg enda iallefall =( Kjør på med noe sterk om du er vant med å røyke. Røyk = lite nikotin veldig hurtig. Snus = mye nikotin veldig tregt. Mao for å få i deg mer nikotin kjør General ekstra sterk. GLHF!
b-real Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Da har jeg ikke funnet snusen som passer meg enda iallefall =( Kjør på med noe sterk om du er vant med å røyke. Røyk = lite nikotin veldig hurtig. Snus = mye nikotin veldig tregt. Mao for å få i deg mer nikotin kjør General ekstra sterk. GLHF! General smaker dritt da. Kjører Nick and johnny black strong for øyeblikket og det smaker faktisk godt men akkurat nå hjelper det lite.... Klassiker i ny draktMåtte hente fram den gamle jeg.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Måtte lukke den nye etter hvert jeg også. Den var liksom ikke like "utholdende" som den gamle, Men dog morsom synes jeg da.
Eplefe Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Zeromancer fikk jeg liksom aldri helt sansen for dessverre. Ble ikke helt det samme og ble for..eh..emo? Jeg får se Aleks og Kim i bar overkropp med skinnbukser. Dessuten synes jeg helt ærlig talt at Seigmen er minst like emo som Zeromancer.
L4r5 Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Stopp meg noen. Jeg vil bruke penger . Kunne tenkt meg en 40-150mm f/4-5,6, en 28mm f/2,8 til meg selv og HD5670 og 50mm 1,8 til anfall. Kunne klart alt sammen denne måneden, men da må jeg utsette scarification-turen jeg har planer om i mars-
b-real Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Zeromancer fikk jeg liksom aldri helt sansen for dessverre. Ble ikke helt det samme og ble for..eh..emo? Jeg får se Aleks og Kim i bar overkropp med skinnbukser. Dessuten synes jeg helt ærlig talt at Seigmen er minst like emo som Zeromancer. Til en hvis grad ja, men for meg ble det bare et steg opp til noe som jeg ikke ville høre =( Stopp meg noen. Jeg vil bruke penger . Kunne tenkt meg en 40-150mm f/4-5,6, en 28mm f/2,8 til meg selv og HD5670 og 50mm 1,8 til anfall. Kunne klart alt sammen denne måneden, men da må jeg utsette scarification-turen jeg har planer om i mars- Inngå et kompromiss. Bruk det du hadde tenkt på anfall og sett pengene til scarification turen på en annen bank uten nettbank-tilkobling.
Snublefot Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Eplefe jo, det var lenge siden sist ( eller kanskje jeg bare ikke har følgt med i tiden )
Eplefe Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Men hvis du kjøper det på salg sparer du penger, L4r5! Biril: Ser den. Jeg likte dem like godt, men så er jo jeg litt svak for emoctronica. Eplefe jo, det var lenge siden sist ( eller kanskje jeg bare ikke har følgt med i tiden )Jeg hadde ferie. Fikk ikke lov å komme tilbake før i dag.
Anbefalte innlegg