Natrich Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Natrich: Se selv Damn! Det passer dårlig for meg Fotopass?
Eplefe Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Zeromancer og Audrey Horne i mars. Jaaaa. Også Rammstein og Maiden.
b-real Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Høh? Jeg er idiot fordi jeg kunne tenke meg å bo der et års tid? Haha,nei...jeg snakker til meg selv,du var egentlig ikke involvert i det jeg krev. Beklager
CypheroN Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 ÅÅÅH, Quasimodo! Husker jeg var forbanna på Esmeralda som valgte han derre blonde sleske fyren i steden.Flotters.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Haha,nei...jeg snakker til meg selv,du var egentlig ikke involvert i det jeg krev. Beklager Noe sånt jeg regnet med, men mtp. at jeg er noe treig i nøtta for tia/alltid, så kunne det tenkes at det var noe internt jeg ikke hadde fått med meg
Eplefe Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Når kom du tilbake, Eplefe?Omnipresence, Daniel. (I dag.)
Datasmurf Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Zeromancer og Audrey Horne i mars. Jaaaa. Også Rammstein og Maiden. Jeg vil også på Zeromancer! :o Oh well, jeg får vel ta til takke med Rammstein bare da Og forhåpentligvis Knopfler i juni Samt Infinity på lørdag
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Zeromancer og Audrey Horne i mars. Jaaaa. Også Rammstein og Maiden. Jeg vil også på Zeromancer! :o Oh well, jeg får vel ta til takke med Rammstein bare da Og forhåpentligvis Knopfler i juni Samt Infinity på lørdag Og Mexico i sommer.
Natrich Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Aah, Rammstein i København i desember var herlig, rått, fantastisk!
Datasmurf Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Det har jeg ikke sagt ja til enda. Skal ikke male hytta lenger da farmor holder på å selge den ( /cut ), men da blir det å flytte om på noen tusen bøker og kjempe hardt for at farmor ikke skal kaste bøkene jeg arvet fra farfar. Samt at det er noen festivaler og diverse som frister mer enn guttetur til Mellom-Amerika For å være ærlig, har jeg aldri helt forstått Øyvinds fascinasjon med de landene der, backpacker-tur og alt det han prater om. Som å ta noen år i Bolivia og bo i slummen oO
Lemon Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har prøvd Chatroulette for første gang. Fått et frieri fra Russland allerede. Mulig det har noe med krona mi å gjøre.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 For å være ærlig, har jeg aldri helt forstått Øyvinds fascinasjon med de landene der, backpacker-tur og alt det han prater om. Jeg fikk han på ideen når vi dro hjem 1.januar. Kenneth Kattem og co var der ifjor. And it was awesome.
b-real Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har prøvd Chatroulette for første gang. Fått et frieri fra Russland allerede. Mulig det har noe med krona mi å gjøre. Krona? Zeromancer fikk jeg liksom aldri helt sansen for dessverre. Ble ikke helt det samme og ble for..eh..emo?
Sameboe Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har prøvd Chatroulette for første gang. Fått et frieri fra Russland allerede. Mulig det har noe med krona mi å gjøre. Prøvde jeg også... men ble for mange peniser, at jeg ga opp.
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 videregående skole på britisk engelsk? noen som vet hva det heter?
Lemon Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har prøvd Chatroulette for første gang. Fått et frieri fra Russland allerede. Mulig det har noe med krona mi å gjøre. Krona? Zeromancer fikk jeg liksom aldri helt sansen for dessverre. Ble ikke helt det samme og ble for..eh..emo? Sånn på hodet. Gir meg ut for å være kronprinsesse av Norge.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 videregående skole på britisk engelsk? noen som vet hva det heter? High School.
b-real Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Joda, jeg skjønte da det, jeg lurte bare på hvilken utgave det var...om den var hentet ifra mcdonalds eller tilsvarende. Jeg har JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLIG lyst på en røyk. Faens snusen hjelper faen ikke i dag.
Lemon Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Det er ordentlige saker altså. Gull med edelstener.
Anbefalte innlegg