Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pfft, jeg har familie i Tromsø, og de snakker HELT likt. Men så hører jeg såvidt forskjell på sortlendinger og tromsøværinger da. Har bodd for lenge på Østlandet, gitt.
*Riste på hodet*

ja du har nok bodd for lenge her nede. En ting er iallefall sikkert, jeg skal IKKE legge om, ikke faen! Er så artig å høre på en på jobb ifra Lofoten som prater en sånn jævla blandingsdialekt som høres helt jævlig på tryne ut.

Skrevet

Jeg hang rundt bryggeriet når de hadde badingen. Fant ut jeg måtte betale for å komme inn på området så det gadd jeg ikke.

Hørte bare bryggerisjefen sa på speaker at det var øl som var udrikkelig, fordi han hadde tømt en halvliter ringnes oppi bassenget.

Skrevet
Jeg er så sikker på min heteroseksualitet at jeg kan gå i baren og bestille en Strawberry Dacquiri til meg selv uten å skjemmes.

Mulig du ikke skjemmes, men æren din forsvinner proporsjonalt med mengden dacquiri du drikker.

x2

Seiøst.

Neimen. Hva gjør du her da, pus?

Skrevet

Ja, de åpna på ny i fjor vinter, er en del house der, har ment å dra dit hver gang jeg er ute i Trondhjem, men av en eller annen merkelig grunn, ender jeg alltid opp på Familien :wee:

Kan være fordi jeg slipper kø og covercharge :p

Skrevet (endret)
Aass er meget godt har jeg oppdaget.

De kan øl altså. OG! 16. mai i fjor arrangerte de ølbading. Jepp, dere hørte riktig. ØL-BADING. Bading I ØL.

Hvor?

I Drammen Rock City, såklart. Noe av det koseligste med å jobbe som frivillig på Drammen Elvefestival er at vi har en bli-kjent-fest på bryggeriet siden Aass er sponsor, så vi får drikke så mye vi bare orker. :fun:

b-real: Haha, jeg veit. Jeg legger om når jeg blir opprørt, ellers snakker jeg mer eller mindre rein østlending med litt nordnorske uttrykk. Sier f.eks. fortsatt "ho" og "heim".

Endret av Lemon
Skrevet
Datasmurf; I sommer smakte jeg sangria i Spania. Rødvin med noe fruktsaft. Var veldig godt.

Ja, det er ikke så verst.

Dog, da drikker jeg heller blasfemiske Kalimotxo.

Rødvin og Coca-Cola :p

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
White Russian er greit, men jeg tviler på at jeg klarer å drikke veldig mye av det.

Ikke meninga at du skal det heller.

Skrevet

De kan øl altså. OG! 16. mai i fjor arrangerte de ølbading. Jepp, dere hørte riktig. ØL-BADING. Bading I ØL.

Hvor?

I Drammen Rock City, såklart. Noe av det koseligste med å jobbe som frivillig på Drammen Elvefestival er at vi har en bli-kjent-fest på bryggeriet siden Aass er sponsor, så vi får drikke så mye vi bare orker. :fun:

Husker vi fikk omvisning på Dahls bryggeri med fri bar, mot at vi spilte konsert for neste gruppe. Veldig grei deal, det. Var pussa når vi spilte, og fordi folk er idioter (og kommer for sent) var vi så vidt spillbare. Dessuten hadde vi med oss sykt mange dirmus-folk (gjester fra www.direksjonsmusikken.no) som ikke spilte.

Skrevet
Jeg er dessverre ingen stor øldrikker enda

Og hvor stammer da fassinasjonen din for ekstra kaldt øl fra? Nysskjerrighet?

Det MÅ jo smake godt. Jeg elsker kaldt øl.

Datasmurf: ER DU MONGO? ØDELEGGE RØDVIN PÅ DEN MÅTEN?

Skrevet

Hvor?

b-real: Haha, jeg veit. Jeg legger om når jeg blir opprørt, ellers snakker jeg mer eller mindre rein østlending med litt nordnorske uttrykk. Sier f.eks. fortsatt "ho" og "heim".

Sier du ho og heim? Kult :D Hvor lenge bodde du oppi gokk?

Skrevet
I Drammen Rock City, såklart. Noe av det koseligste med å jobbe som frivillig på Drammen Elvefestival er at vi har en bli-kjent-fest på bryggeriet siden Aass er sponsor, så vi får drikke så mye vi bare orker. :fun:.

U pm ME neste gang.

Skrevet
Jeg er dessverre ingen stor øldrikker enda

Og hvor stammer da fassinasjonen din for ekstra kaldt øl fra? Nysskjerrighet?

Datasmurf: ER DU MONGO? ØDELEGGE RØDVIN PÅ DEN MÅTEN?

Sangria er faktisk ganske godt. Om det er det du tenker på.

Skrevet (endret)
Sier du ho og heim? Kult :D Hvor lenge bodde du oppi gokk?

Bodde på Træna til jeg var ett, og i Sørkjosen til jeg var tre.

Og jeg tenkte på Cola-miksen. Jeg hater å blande ting med Cola.

Vodka og sjokomelk, derimot... :fun:

Glimti: Nei, har liksom ikke turt enda! Men jeg har ambisjoner om å handle inn litt diverse og ha blindtesting om ikke lenge.

Endret av Lemon
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Irsk IPA. Favoritt på Three Lions.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...