Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Min holdning? Ser du hvor vi er nå egentlig? DNFK som ligger i Off-Topic. Hele denne tråden og underkategorien er ment for å ikke ha en så seriøs og alvorlig holdning som resten av forumet,det har vært sånn siden denne forumdelen ble opprettet og da SO var en del av en kategori som het Søppel..så du er litt på feil plass min gode mann for gravalvorlighet.

Ja din holdning.

Men jeg har vel missforstått greia med forumveiledere, moderatorer og administratorer... (?)

Ja, du har tydeligvis det. Seriøst, pell deg ned fra hesten din. Ingen er perfekte, og det må faktisk gå an å ha litt humor, selv som moderator/administrator/whatever.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er dere ferdige å diskutere nå?

FINT.

Jeg ligger på senga og løser kryssord (jada, jeg er seksti år gammel), gruer meg til mandaaaaaaag.

Har dere en fin kveld?

Hmmm. Senga. Lyst til å bytte ut kryssordet med noe mer spennende?

Skrevet
Linux over windows på de aller fleste områder, med mindre man er 14 år ;D

Noen ganger downser du litt mye utover tastaturet Jonas :'''--(

Btw, skal dere bitche folkens finn et relevant tema å bitche om. Breal gjør i det minste noe som er positivt for forumet, mens dere(vi) sitter og spammer som fulle apekatter. I tillegg har han vært mod og holdt styr på oss i mange år, gi han i det minste litt respekt for det om ikke annet. Skal det mobbes, finn noe det er et poeng å mobbe for. Å mobbe en bruker fordi han gjør noe vi tjener på blir bare far out idioti. Jeg har fortsatt til gode å se en regel på dette forumet som tilsier at veiledere/mods/admins/whatever ikke har lov å slappe av å tulle litt i DNFK de også.

Btw: Synes dere jobben han gjør er for dårlig er denne tråden strengt tatt ikke rette sted å ta det opp.

Skrevet

FINT.

Jeg ligger på senga og løser peniser (jada, jeg er seksti år gammel), gruer meg til mandaaaaaaag.

Har dere en fin kveld?

:fun:

Skrevet
Okei, får vel høre på dere...

Legger meg nå, natta. Sov godt!

Natzorz :)

FINT.

Jeg ligger på senga og løser peniser (jada, jeg er seksti år gammel), gruer meg til mandaaaaaaag.

Har dere en fin kveld?

:fun:

Ta det på PM i så fall :p

Skrevet

FINT.

Jeg ligger på senga og løser kryssord (jada, jeg er seksti år gammel), gruer meg til mandaaaaaaag.

Har dere en fin kveld?

Kryssord! :D:love:

Ja, jeg har en fin kveld, men tror naboene har irritert seg litt over min fine kveld, siden den har innebært Disney-filmer på full vreng og så meg som har sunget massevis av Beatles og diverse punk og rock på Rock Band og Guitar Hero de siste timene ^^

Så så, barn. Ro ned. Vær snille nå, ellers får dere ikke øl.

Tar du også noen øl i kveld? Skål.

Yes sir, skjønt, øl og øl, fru blom. Corona med limebåt i :p

Helt greit, ikke noe mer enn det.

Men yeah, prosit!

Skrevet (endret)

Ballus: Wuhu!

Corona smaker forresten kreft og aids med en liten dasj kolera.

Hadde tenkt å be deg stikke på Polet og få en av de ansatte til å finne noe bedre til deg, før jeg innså at du ikke har lov til det på flere år.

Endret av Lemon
Skrevet
Så så, barn. Ro ned. Vær snille nå, ellers får dere ikke øl.

Tar du også noen øl i kveld? Skål.

Yes sir, skjønt, øl og øl, fru blom. Corona med limebåt i :p

Helt greit, ikke noe mer enn det.

Men yeah, prosit!

Jeg drikker rignes. Vurderer å slutte med sprit da det går mye bedre når jeg holder meg til øl.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...