Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har spist heimelaga lapskaus, og nyter nå dessert. Brownies, is og vafler. Mmmm.
Jeg stekte vaffel tidligere i dag...ble mett på bare å småspise innimellom mens jeg stekte og allikvell tok det meg liek 3kvarter å steke hele den faens haugen. Blir slik når beboere og personalet vil ha vaffelkake.

Peppes-pizza på døra innen 20.04 :---D

HVa sa direktøren? Er du ute av styret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var faktisk ganske artig.

Lemon: Jo da, det er det vel sikkert. En blir vel bare litt irritert når en har levert 5 sider tekst og må skrive rapport fra det hele i tillegg.

Skrevet
slapp allerede unna førstegangstjenesten pga. Migrene :p

Eid xD

Synes du det er artig med migrene :ermm:? Jeg kan si det slik: At nakken går i stå, kvalmen skyter opp og energinivået ditt går fra 100 til 0 og holder seg der i en ukjent periode IKKE er morro...

Skrevet

Er jeg alene om å like gamle ting? Og da mener jeg fra 1900-tallet.

Etter farmors død i fjor var mamma og pappa og hentet masse gamle bilder og brev fra huset hennes i går. Satt nettopp med mamma og så på dem. Kult å se kjærlighetsbrev skrevet fra farfar til farmor fra 1930-40-tallet, og bilder av pappa når han var liten fra 60-tallet. Var også et s/h-bilde av oldefar som skikkelig gamling, vet ikke når det er tatt, trolig en gang mellom 60- og 70-tallet (med tanke på at han fikk barn i 1920 så bør han vel vært ganske gammel da..)

Skrevet

Jeg holder på og laste ned.

Har den beste og dyreste bredbånden til Altibox. Laster ned på ca 2MB/s og youtube pluss surfing. Likevell mens alt dette står på sier speedtest.net at jeg har DL på 3,8MB/S. Hvorfor bruker da enkle youtube sanger flere minutter på og loade? :/ 3,8MBs er jo faktisk ganske mye og en dårlig kvalitets 2minutter youtube video kan umulig være på mye .

Skrevet

Tja, jeg har en god del synthesizere fra 70 og 80-tallet rundt her. Alle virker fremdeles og låter mye feitere enn de nye hel-digitale greiene.

Skrevet (endret)
Jeg holder på og laste ned.

Har den beste og dyreste bredbånden til Altibox. Laster ned på ca 2MB/s og youtube pluss surfing. Likevell mens alt dette står på sier speedtest.net at jeg har DL på 3,8MB/S. Hvorfor bruker da enkle youtube sanger flere minutter på og loade? :/ 3,8MBs er jo faktisk ganske mye og en dårlig kvalitets 2minutter youtube video kan umulig være på mye .

Du veit hvor mange streaminger youtube foretar i sekundet? Til og med via egne CDN-nettverk så kan trafikken nå peaks som gjør at ting går sørpetreigt.

Endret av clvñ
Skrevet

Etter farmors død i fjor var mamma og pappa og hentet masse gamle bilder og brev fra huset hennes i går. Satt nettopp med mamma og så på dem. Kult å se kjærlighetsbrev skrevet fra farfar til farmor fra 1930-40-tallet, og bilder av pappa når han var liten fra 60-tallet. Var også et s/h-bilde av oldefar som skikkelig gamling, vet ikke når det er tatt, trolig en gang mellom 60- og 70-tallet (med tanke på at han fikk barn i 1920 så bør han vel vært ganske gammel da..)

Neida,er du ikke. Er artig å titte på loftene til besteforeldre og finne masse rare ting og tang.
Skrevet

Nei, jeg elsker gamle ting. Elsker å bruke både gamle ord og uttrykk, gamle klær, gamle ting, etc.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...