Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg gjør det, men da kan jeg ikke på senere i kveld.

Tror jeg heller kobler fra mottakeren til nettverket og legger den en helt annen plass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har problemer med å få gjort leksene mine. Klarer ikke å konsentrere meg. Gjør bare andre ting.

Jeg har samme problem. Hatt i 9-10 år nå. Det blir ikke bedre med alderen :p

Skrevet
God morgen!

Jeg ser på Melodi Grand Prix. Sjelden man ser så mye drit i samme program.

Mornings ja selvom det er litt sent å si.

Hvorfor ser du på hvis du synes det er dritt? Selv drikker jeg te med honning og sitter her på forumet.

Skrevet
Hvorfor er det så lite aktivitet i dag? Jeg orker ikke gjøre noe annet enn å sitte her med pcen :p
Fordi det er søndag,folk sover lengre og ikke alle orker å sitte framfor pc hele dagen med en gang de står opp og da har en god del av vanlige folk vært ute på "livet" i går eller sett film til sent på kveld.

Aktiviteten tar seg ikke opp før ut på kvelden vil jeg anta men jeg har ikke døgnrytmen til DNFK..hadde det med SO men DNFK blir jeg ikke helt klok på egentlig.

Jeg ser på Melodi Grand Prix. Sjelden man ser så mye drit i samme program.
Da ser du for lite på TV ;)

Jeg fryser. Tror jeg skal hoppe i dusjen å få varmen i meg. Dra i bare tskjorte og jakke var kanskje ikke noe sjakktrekk :roll:

Skrevet

Man ser ikek på MGP fordi det er så fine låter. Men fordi det er morsomt å se de teite og kleine fremførelsene og høre småfalsk synging.

Skrevet
JEG SAVNER HAM IKKE! DET ENESTE SOM ER VERRE ENN HAM ER SANGEN HANS!!!!!!!

AAAARRRRGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!

Som jeg sa, fornektelse... ;)

Men nå stikker jeg og ordner en ny kopp te.

Skrevet
Jeg vedder på at du fikk sangen i hodet nå. Mission accomplished *evil laugh*

Jeg fikk den ikke på hjernen før du skrev det der. Kan ikke bare du legge de ned i en eller annen grøft og dø?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...