Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

XC70 ja.. :p Synes du heller kunne tatt en V70 da, ser jo mye bedre ut, og jeg kan ikke helt se for meg at du kjører så mye i fjellet at det gjør noe.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Men du må nå huske at man skal jo se litt pimp ut også da, KongKake ;)

Skrevet (endret)

Synd det er bare handicappede som får bil med gass på rattet. Det hadde vært kjekt. nesten som å kjøre snøscooter da :)

Endret av Bytex
Skrevet
XC70 ja.. :p Synes du heller kunne tatt en V70 da, ser jo mye bedre ut, og jeg kan ikke helt se for meg at du kjører så mye i fjellet at det gjør noe.
Nå har jeg en bestemor jeg stadig besøker som bor i Trondheim, på en typ. fjelltopp osv. Bakken opp fra her jeg bor er også evig bratt og glatt. Gidder heller ikke risikere å sitte fast et sted jeg besøker fordi jeg kjøpte uten AWD og litt ekstra klaring - da det ikke koster meg stort mer. Det er på ingen måte for å se pimp ut, jeg ser fordelene bare.
Skrevet
Wideshanks: ps. Datasmurf is AYB's resident child molester

Wideshanks: actually Datasmurf will molest girls up to and including 19 years old, so maybe it's unfair to call him just a child molester

Fantastisk. Så siden jeg kalte ei venninne som er 4 år yngre enn meg for vakker, så er jeg en friggin molester ><

Skrevet

Joda, skal du tenke slik så er jo sikkert en XC70 et bra kjøp. Er vel ingen dårlig bil. :) Bare jeg som ikke liker utseendet på XC-ene til Volvo.

Skrevet
Nå har jeg en bestemor jeg stadig besøker som bor i Trondheim, på en typ. fjelltopp osv. Bakken opp fra her jeg bor er også evig bratt og glatt. Gidder heller ikke risikere å sitte fast et sted jeg besøker fordi jeg kjøpte uten AWD og litt ekstra klaring - da det ikke koster meg stort mer. Det er på ingen måte for å se pimp ut, jeg ser fordelene bare.

Da kan han også komme på besøk til meg

Skrevet (endret)
Men du må nå huske at man skal jo se litt pimp ut også da, KongKake ;)

XC70 ser ikke særlig pimp ut da. :p

Hear me out.

Wheely har lagd en del casemods, og de er? ... Awesome! :new_woot:

XC70 blir også awesome, hallo! Det er Adrian!

Her er en del av planene, men de er kanskje mest beregnet på benzen? :hmm:

Endret av Natrich
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Nei. Da får jeg omsider temmet kjedsomheten min litt. Film (There Will Be Blood), pizza og cola!

Skrevet

Da kan han også komme på besøk til meg

Meg også!! :love:

Skrevet (endret)
Jeg vil se Into the wild en gang til!

Jeg vil se den en gang. :hmm:

Jeg anbefaler den. Skikkelig inspirerende historie bak. Får lyst å bare drite i skolen og ta med seg alt man eier å bare dra av sted, oppleve verden og livet. Skolen er jo bare noe mennesket har funnet på, og hva skal man med penger når man kan leve på det man finner i skogen? Utdanning? Neh.

Endret av Wiciwato
Skrevet

Jeg har hatt McDonalds avatar ganske lenge nå. Vurderer å bytte.

Pros: Jeg slipper å markedsføre en restaurantkjede som jeg aldri spiser på eller liker i det hele tatt.

Cons:

Vanskelig å finne igjen postene mine (avatar i gult og rødt lyser opp).

Brukernavnet mitt og avataren hang sammen.

Noen som har forslag til ny avatar?

Skrevet
Jeg vil se Into the wild en gang til!

Jeg vil se den en gang. :hmm:

Jeg anbefaler den. Skikkelig inspirerende historie bak.

Historien bak har jeg lest, må få sett filmen snart. :fun:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...