Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Dere jeg har noe alvorlig og fortelle...Jeg skal fortsatt være på diskusjon.no sålenge som mulig MOHAHAHA *Ond latter*

Hva prøver du og oppnå?

Total idioti? Vet ikke om jeg har sagt det her før, men du kan holde kjeften lukket og la folk tro du er dum, eller du kan åpne den og fjerne en hver tvil.

Det gjorde han da for lenge siden? :p

Lenke til kommentar
I 2007 opprettet en bruker tråden "Den Store Atletico Madrid tråden", men førsteposten hans er svært informasjonsfattig, og han har ikke vært aktiv på 2 år elns.

 

Er det på noen måte admins får fiksa så jeg kan få ansvar for tråden da?

Lag en tråd på tilbakemeldingsdelen av forumet.

Det som må gjøres er at du må "ofre" et av dine gamle innlegg i en eller annen tråd og så må det innlegget flettes inn i madrid-tråden. De kan nemlig ikke "skifte eierskap" på en post. Men med den metoden jeg nevnte er det ikke noe vanskelig å fikse. Innlegget som du vil ha ofret må være eldre enn førsteposten for å komme som førstepost.

Lenke til kommentar
I 2007 opprettet en bruker tråden "Den Store Atletico Madrid tråden", men førsteposten hans er svært informasjonsfattig, og han har ikke vært aktiv på 2 år elns.

 

Er det på noen måte admins får fiksa så jeg kan få ansvar for tråden da?

Lag en tråd på tilbakemeldingsdelen av forumet.

Det som må gjøres er at du må "ofre" et av dine gamle innlegg i en eller annen tråd og så må det innlegget flettes inn i madrid-tråden. De kan nemlig ikke "skifte eierskap" på en post. Men med den metoden jeg nevnte er det ikke noe vanskelig å fikse. Innlegget som du vil ha ofret må være eldre enn førsteposten for å komme som førstepost.

 

Takk for svar. Da smeller jeg opp en tråd der om ikke så lenge :)

Lenke til kommentar

Lurer på en ting jeg folkens. Jeg fikk nytt visakort i posten idag, og nettbank info. Dette pga jeg har blitt 18 år og ville ha dette.

Det jeg lurer på om det er noen kostnader med nettbank? Tar banken noen kroner for hver pålogging, overføring osv.?

Selger en del på finn/qxl, så jeg ville likt å vite dette før jeg fyrer igang for fult.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...