Underpants Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Føkk "gjør det igjen"! Hva må man gjøre for å bli akseptert på den tråden her!!?? <{POST_SNAPBACK}> Du må ha vært her i minst 2 SOer. Dette husker jeg fra mine tidligere dager på diskusjon.no, og nå skal Steffy få se, jeg skal bli akseptert. Dere plaga meg skikkelig da jeg var newbie i SO6.
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Jeg blir vel like ille etterhvert jeg også Men som sagt så må man jo prøve Jeg tviler ikke på det et øyeblikk.
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Tenkte eg skulle la være for ikkje å ødelegge din kredibilitet, så det er ditt valg. Har jeg noen kredibilitet igjen?
Nie Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Hva kan jeg si? jeg er PR-kåt Du er generelt sett kåt. Mhm. =D
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Nie, nå har jeg glemt hva det var Irk da. Finn det ut. x) Jeg vil bli religøs av meg, tror jeg. Trenger ett eller annet å be for. x) Lottoguden, han er like dårlig til å svare som alle de andre, men når han endelig svarer. Da tjener du pokker meg på det også
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Også skulle jeg samtidig gjøre sånn at alle amerikanere ble smarte vet det er en umulighet, men tror det er lettere det, enn og holde deg unna DNF
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har flytta inn nå. Skal prøve å sove de neste dagene, men i helga skal jeg sitte hele natta
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Du blir voldelig? Stakkars gutt. You don't know half of it. Løgn!! Alt er løgn!! Jeg er uskyldig!!!
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Føkk "gjør det igjen"! Hva må man gjøre for å bli akseptert på den tråden her!!?? <{POST_SNAPBACK}> Du må ha vært her i minst 2 SOer. Dette husker jeg fra mine tidligere dager på diskusjon.no, og nå skal Steffy få se, jeg skal bli akseptert. Dere plaga meg skikkelig da jeg var newbie i SO6. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=471 away!
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Føkk "gjør det igjen"! Hva må man gjøre for å bli akseptert på den tråden her!!?? <{POST_SNAPBACK}> Du må ha vært her i minst 2 SOer. Dette husker jeg fra mine tidligere dager på diskusjon.no, og nå skal Steffy få se, jeg skal bli akseptert. Dere plaga meg skikkelig da jeg var newbie i SO6. Ikke spør hva som skal til for å bli akseptert. Bare. Skli inn. Stealth-like-ninja-style.
Zeph Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Må prøve å begrense meg i hvertfall jeg har ivartfall IKKE troen på att du kan klare det... Vintermåne kan sikkert lage undersøkelse av det. F*** navneskifte. Endret 8. januar 2008 av Zeph
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Du blir voldelig? Stakkars gutt. You don't know half of it. Løgn!! Alt er løgn!! Jeg er uskyldig!!! Convinced, I am not!
Nie Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Nie, nå har jeg glemt hva det var Irk da. Finn det ut. x) Jeg vil bli religøs av meg, tror jeg. Trenger ett eller annet å be for. x) Lottoguden, han er like dårlig til å svare som alle de andre, men når han endelig svarer. Da tjener du pokker meg på det også Jeg tar ikke sjangsen. Jeg vil ha svar. Dessuten, han er dyr å be til. xD
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 jeg har ivartfall IKKE troen på att du kan klare det... Jeg holdt på å bli fornærmet, men så kom jeg på at du snakket sant Du er generelt sett kåt. Mhm. =D Se svaret til Espen pai vet det er en umulighet, men tror det er lettere det, enn og holde deg unna DNF I'm a lost cause
Underpants Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Føkk "gjør det igjen"! Hva må man gjøre for å bli akseptert på den tråden her!!?? <{POST_SNAPBACK}> Du må ha vært her i minst 2 SOer. Dette husker jeg fra mine tidligere dager på diskusjon.no, og nå skal Steffy få se, jeg skal bli akseptert. Dere plaga meg skikkelig da jeg var newbie i SO6. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=471 away! away?
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Convinced, I am not! Jeg kan være veldig overbevisende, men jeg føler at hvis jeg bruker de teknikkene her, blir du ikke egentlig overbevist allikevel.
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Nie, du kan tilbe Demille med meg, just for fun mer som. Eller norrøne guder. Sistnevnte er tøffest, er visst ikke positivt å tilbe forumbrukere =/
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Nie, nå har jeg glemt hva det var Irk da. Finn det ut. x) Jeg vil bli religøs av meg, tror jeg. Trenger ett eller annet å be for. x) Lottoguden, han er like dårlig til å svare som alle de andre, men når han endelig svarer. Da tjener du pokker meg på det også Jeg tar ikke sjangsen. Jeg vil ha svar. Dessuten, han er dyr å be til. xD Det er da de andre også! Eventuellt, så har man småguder som Extra. De funker jo de også. Eventuellt profeter som Flax. Your choice.
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Har jeg noen kredibilitet igjen? Kan jeg ikke tenke meg. Løgn!! Alt er løgn!! Jeg er uskyldig!!! Det er det bare du som tror på.
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Ikke spør hva som skal til for å bli akseptert. Bare. Skli inn. Stealth-like-ninja-style. Det jeg gjorde for å bli akseptert i SO6 var å valse inn som om jeg eide den. Det funka
Anbefalte innlegg