Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Herregud. Kan ikke folk bare gi faen i hva andre spiser og drikker? Jeg synes selv det er latterlig å lese nå drikker jeg red bull" ti ganger om dagen, men det er mye annet piss i kaféen (også fra min side) som er uinteressant. Det er mye verre å lese en ti siders diskusjon som består av to argumenter gjentatt og gjentatt:

1: Red Bull er usunt

2: Det driter jeg i

3: goto 1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud. Kan ikke folk bare gi faen i hva andre spiser og drikker? Jeg synes selv det er latterlig å lese nå drikker jeg red bull" ti ganger om dagen, men det er mye annet piss i kaféen (også fra min side) som er uinteressant. Det er mye verre å lese en ti siders diskusjon som består av to argumenter gjentatt og gjentatt:

1: Red Bull er usunt

2: Det driter jeg i

3: goto 1

 

Siden du innrømmer at du skriver mye useriøst selv kan du starte med å forbedre deg selv!

 

Skal kjøpe ny bukse snart... Denne buksa er 4 størrelser for stor ...

 

nice :D

 

Sagging?

Lenke til kommentar
http://www.flightradar24.com/

 

Hva skjedde med no flight-sonen rundt Oslo?

 

Det er vel bare småflå og helikoptre som har forbud mot å fly i Oslo-området mens Obama er her. Passasjerfly har fremdeles lov.

Lurer på om jeg kanskje skal ta turen ned på Grand og se på Obama når han vinker fra balkongen. Det er tross alt once in a lifetime. Ikke alle kan fortelle barna sine at de så den første (halv)svarte presidenten med egne øyne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hmm. Hvorfor kidnapper ikke norge obama. Så kan vi kreve millioner i penger!!! mohahaa.

 

Fordi de neppe gir oss de millionene, men heller først prøver å frigi han diplomatisk, og hvis det ikke går bare invaderer de oss?

 

Med krigsmakten de har, og det svake forsvaret Norge har, hadde de tatt over landet i løpet av en dag hvis de gidder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Fuck sjåfører! Bussen ble en time forsinket fordi ei blond hore hadde parkert bilen sin rett rundt en sving delvis på gangfeltet og på veien! Så kommer bussen og er såvidt borti bilen så må vi stå der i en fuckings time! :realmad:

 

Fuck sjåfører?

 

Er vel heller: Fuck blonde horer? Når vi først skal dra alle under en kam her.

For det er jo hun som sto i veien for bussen.

 

 

Apropos sjåfører, er en sjåfør her jeg bor som må være den beste sjåføren jeg har sittet på med, han er alltid i rute, kjører pent, og er til de grader hyggelig. Og han ligner på julenissen..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
>Fuck blonde horer

>skal dra alle

>hun som sto

>beste jeg har sittet med

>ligner på julenissen..

 

 

 

 

 

 

 

 

:ermm:

 

Oh shi..

 

Du fant det skjulte budskapet mitt:

Jeg liker Blonde horer som ligner på julenissen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...