Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lars, du som liker Monkey Island.

 

progress shot av noe jeg starta på i dag. fortsatt mye igjen seff. mesteparten er bare blokka ut farger.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

mi_wip01.jpg

 

 

Edit: mulig jeg må omvurdere posen til Le Chuck.

Nice. Jeg ser en fremtid hos Telltale eller noe.
Lenke til kommentar
Var nede og så på Obama istad. Var litt artig, men trudde aldri det skulle komme så mye folk. I tilleg til rekka med forskjellige demonstrasjoner: randoms - RU - SU - Pro-Palestina - Rødt - Blitz - Tamiler. Hva mer kunne de egentlig tatt med?

Satt og så på det jeg også, helt til vår kjære statsminister begynte å prate engelsk på pressekonferansen.

Huff..

Lenke til kommentar
Var nede og så på Obama istad. Var litt artig, men trudde aldri det skulle komme så mye folk. I tilleg til rekka med forskjellige demonstrasjoner: randoms - RU - SU - Pro-Palestina - Rødt - Blitz - Tamiler. Hva mer kunne de egentlig tatt med?

Satt og så på det jeg også, helt til vår kjære statsminister begynte å prate engelsk på pressekonferansen.

Huff..

 

Jeg så ikke talen til Stolenberg. Var nede i byen å så på. Aldri sett så mye snut før :p

 

Var nede og så på Obama istad. Var litt artig, men trudde aldri det skulle komme så mye folk. I tilleg til rekka med forskjellige demonstrasjoner: randoms - RU - SU - Pro-Palestina - Rødt - Blitz - Tamiler. Hva mer kunne de egentlig tatt med?

Senterungdomen? Visste ikkje me var imot han

 

SU=Sosialistisk Ungdom, SVs ungdomsparti.

 

M-82 trengtes ikke... dessverre. Litt av grunnen til at jeg stakk ned, var at jeg håpet det skulle bli noe action.

Lenke til kommentar
Hva mer kunne de egentlig tatt med?
En M-82?

Jævlig gromt våpen og jævlig artig å skyte <3

Tviler ikke. Aldri prøvd noe kraftigere enn en hagle og en 1911-variant fra ParaOrdinace.

 

Må le litt da..
Bruksområde: Tiltenkt brukt mot materiell
..så kom det ifra vår kjære troppskjef: "men husk gutter,hjem er også materiell" :wee:

Det gjelder å tolke reglene som man selv vil :wee:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...