Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mah gawd ... Billy Corgan har tapt seg. Date Jessica Simpson av alle ...

 

Jeg er flau over Mr. Stoltenberg, makan til engelsk :dontgetit:

Litt dårlig representant for Norge angående engelsken sin ja. Obama er vel vandt til slik fra utlendinger, men vi kunne godt gitt et bedre inntrykk. :p

Fyren liker Danmark bedre enn Norge. Hvorfor tror dere han spurte om hvor langt det fra Oslo til København? :(

Fordi han skal dit på sånn sak også? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Slike "tradisjoner" har jeg lite overens med. Dersom et juletre gjør sitt for at det blir koselig i stua, så driter jeg egentlig i om det er oppe hele året ;)

Og når en atpåtil ikke har følt det aller minste snev av julestemning enda i år, så kan det i tilegg brukes som en liten boost.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Rundt 22-23 var det hjemme hos foreldrene mine da vi var små. Men etter hvert som storesøster skulle bestemme alt og tvinge folk på en julestemning de ikke har, så blir julen noe mer anstrengt. Ble potte sur i fjor fordi jeg heller ville se en dokumentar om et forskerteam på Sydpolen, i stedet for Tre Nøtter til Askepott.

Lenke til kommentar
Slike "tradisjoner" har jeg lite overens med. Dersom et juletre gjør sitt for at det blir koselig i stua, så driter jeg egentlig i om det er oppe hele året ;)

Og når en atpåtil ikke har følt det aller minste snev av julestemning enda i år, så kan det i tilegg brukes som en liten boost.

 

Du har ikke julestemning fordi det ikke er skikkelig jul ;)

 

Men nå skal ikke jeg leke "Nei-til-tidlig-jul"-aktivist. Folk har forskjelllige tradisjoner, så det er vel egentlig det samme for meg :p

Lenke til kommentar
Slike "tradisjoner" har jeg lite overens med. Dersom et juletre gjør sitt for at det blir koselig i stua, så driter jeg egentlig i om det er oppe hele året ;)

Og når en atpåtil ikke har følt det aller minste snev av julestemning enda i år, så kan det i tilegg brukes som en liten boost.

Du og slekta mi i Minnesota og North Dakota om det :p

Huset fullt av juletrær, året rundt oO

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...