Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Så mye har man å finne på denne kvelden, mekket meg litt pynt til nøkkelknipet ^^

Skøy :wee: Har et prosessorknipe selv,

+1

Hvorfor lager dere ikke nøkkelkniper av kabinettet eller harddisken? Ja hvorfor ikke strømforsyningen?

Endret av Wiciwato
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyllingfilet, frosne grønnsaker, ris og sursøt saus er for øvrig guds gave til studenten. Hvis du kjøper kyllingfilet og grønnsaker i store forpakninger på coop e.l., og ris og sursøt saus på innvandrersjapper, så koster det jo nada.

Skrevet
Hvorfor lager dere ikke nøkkelkniper av kabinettet eller harddisken? Ja hvorfor ikke strømforsyningen?

Hehe, tenkte på det, men faen så slit, har ikke ssd enda så blir litt vell tungt ^^

Skrevet

Ha ha, vi kjøpte ovnsrens for å vaske ovnen, men fant nettopp ut at den er sterkt etsende og svært brannfarlig, vi trenger verneklær for å bruke den, må koble ovnen fra strømmen og alt sånt. Galskap :p

Skrevet

Smeller av gårde med hovedkort med påmontert kjøler. Eller nei, luftkjøling er jo for pyser, så tar likegodt hele vannkjølingssettet.. :p

Skrevet

Nå er det liv i Oslo, beredskaps troppen er med xD

Skrevet

Jeg derimot er IKKE trett. Dessverre. Er i utrolig dårlig form, og må nok være borte fra skolen i morgen og hvis det ikke bedrer seg over natta.. Noen som har noe kult tidsfordriv mens jeg venter på å bli trøtt?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...