Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så der fikk du den :thumbup:

Wow!

Har faktisk ingenting imot pizza, men jeg liker den bedre om den er laget med en god olje, god bunn og gjerne med et par oliven på. Helst med 3-4 ingredienser og ikke stappfull av møkk slik som enkelte pizzaer er. 3 typer kjøtt blir overkill synes jeg.

Om moren din prater mye om pizzapannekake så skjønner jeg at du blir lei.

Selv så skjønner jeg at folk reagerer på bruken av ketchup. Det at man bruker ketchup på biff blir som å ha hamburgerdressing til taco, som ei venninne av meg har. Ketchup bruker jeg kun til pølser og en sjelden gang til pasta, om pastaen er en billig variant. Samt til annen junkfood.

Kebab er godt det, men jeg synes det smaker bedre om jeg spiser det en sjelden gang.

Lykke til med prosjektet ditt, jeg regner med at du lager en egen tråd om det? :)

Og hvor mye julebrus regner du med å drikke hver dag?

Nååå hopper jeg i dusjen.

Skrevet
Nuvel, for noen. Men er konkurransen sparket i gang enda?

Nope, kommer vel etterhvert :) Håper bare ikke at Latias tar den tråden også, for da ender en eller annen av trådene hans opp til å bli et salig rot :p

Gidder nok ikke å ta den. Blir altfor mye arbeid. :p

Skrevet

Njaaaa, vanskelig å si. Tror det blir en femmer.

Ble litt kjedelig av og til, og litt irriterende å bli plaffet ned av tullinger på den andre siden av kartet.

Men så hadde man også mange deilige våpen. :3

Skrevet

Ang. ketchup, så fungerer det på få ting i grunn.

Fiskekaker (som jeg ikke spiser fordi jeg ikke liker fisk), ostesmørbrød, pølse og burger. Og det er det.

Men ooh, jeg må lage mer av dette tror jeg :p

Evt. fikse en appelsinglasur og nakkekoteletter, selv om jeg ikke liker noen form for koteletter :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...