kanin333 Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Tror det er en her som lider av sukkeravhengighet...
L4r5 Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Nei, skal jeg se på Jeremy Clarkson: Duel eller skal jeg spille litt NFS: Shift mon tro?
Demonfudge Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Så der fikk du den Wow! Har faktisk ingenting imot pizza, men jeg liker den bedre om den er laget med en god olje, god bunn og gjerne med et par oliven på. Helst med 3-4 ingredienser og ikke stappfull av møkk slik som enkelte pizzaer er. 3 typer kjøtt blir overkill synes jeg. Om moren din prater mye om pizzapannekake så skjønner jeg at du blir lei. Selv så skjønner jeg at folk reagerer på bruken av ketchup. Det at man bruker ketchup på biff blir som å ha hamburgerdressing til taco, som ei venninne av meg har. Ketchup bruker jeg kun til pølser og en sjelden gang til pasta, om pastaen er en billig variant. Samt til annen junkfood. Kebab er godt det, men jeg synes det smaker bedre om jeg spiser det en sjelden gang. Lykke til med prosjektet ditt, jeg regner med at du lager en egen tråd om det? Og hvor mye julebrus regner du med å drikke hver dag? Nååå hopper jeg i dusjen.
Mikkel™ Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Jeg skal lage en mikkel spesiale på lørdag med alt som er godt på en pizza
Skjelvgråt Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Omg omg omg. Msg er banna, hvorfor? : http://suspendert.com/
Latias Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Nuvel, for noen. Men er konkurransen sparket i gang enda? Nope, kommer vel etterhvert Håper bare ikke at Latias tar den tråden også, for da ender en eller annen av trådene hans opp til å bli et salig rot Gidder nok ikke å ta den. Blir altfor mye arbeid.
Sameboe Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Omg omg omg. Msg er banna, hvorfor? Du henger rett og slett langt etter
Demonfudge Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Quakecry, spør en moderator. Står en del om det på den siden der også da.
Skjelvgråt Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 (endret) Ok Jeg viste ikke det før nå! Jeg vet hvem det gjelder, og jeg leste hvorfor! Endret 10. november 2009 av Quakecry
Mikkel™ Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Ok Jeg viste ikke det før nå! Jeg vet hvem det gjelder, og jeg leste hvorfor! Tror ingen vil være dum nok til å si det her ...
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Njaaaa, vanskelig å si. Tror det blir en femmer. Ble litt kjedelig av og til, og litt irriterende å bli plaffet ned av tullinger på den andre siden av kartet. Men så hadde man også mange deilige våpen. :3
Sidious Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Kexxy: Fem er jo meget sterkt. Har akkurat installert spillet, så nå skal det prøves! ->
Deadringer Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Ikke om han mener 5 av 10. Du sa riktignok terningkast, but still.
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Var selvfølgelig ikke sånn "WOW! FY FAEN I HELVETE DET HER VAR KJEMPE BRA OG UTROLIG NYTT SPILL OG TING SOM JEG ALDRI HAR SETT FØR!" Men men.
Mikkel™ Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 (endret) Ikke om han mener 5 av 10. Du sa riktignok terningkast, but still. SHUT UP WOMAN GET ON MY HORSE! Endret 10. november 2009 av Mikkel™
Dravde Den Feite Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Melk og mandarin = Bombe i magen. Sleng på en pris med løs-snus og du kan melde deg inn i Al -Quaida tror jeg.
Datasmurf Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Ang. ketchup, så fungerer det på få ting i grunn. Fiskekaker (som jeg ikke spiser fordi jeg ikke liker fisk), ostesmørbrød, pølse og burger. Og det er det. Men ooh, jeg må lage mer av dette tror jeg Evt. fikse en appelsinglasur og nakkekoteletter, selv om jeg ikke liker noen form for koteletter
Anbefalte innlegg