Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter jeg her enda?

Skulle jo i seng for ørten sider siden.

Ja ja, natta peepz :)

Jeg skal sove søtt og drømme om erotisk lek med Michael og Bubble mens Earth Song spilles i bakgrunnen :love:

Skrevet
Sitter jeg her enda?

Skulle jo i seng for ørten sider siden.

Ja ja, natta peepz :)

Jeg skal sove søtt og drømme om erotisk lek med Michael og Bubble mens Earth Song spilles i bakgrunnen :love:

Å der er grunnen til at du ikke har dame, ja, og at du skremmer dem bort ved å gå i kjole :ninja:

Skrevet (endret)

Jeg tar og trekker meg tilbake, jeg også.

Denne legge seg tidlig-greia funker ikke. Er trøttere enn da jeg starta. Merkelig. Får prøve å sove til klokken hurramegrundt i helga.

Endret av Stonemeister
Skrevet
Pøøh. Jeg trenger ikke grønt nick. Det jeg mangler i grønn farge tar jeg igjen med enorm intelligens og listighet. Så det så!

Du er messias som har gjenoppstått eler noe?

Skrevet
@ L4r5: Og nå skriver du engelsk i en tråd utelukkende habitert* av norske brukere. *"Bruke engelske ord"-effekten som oppstår en gang i løpet av høyrere utdanning

For et ridikuløst ord, Snorre ...

Det er din opinion.

(opinion sies ikke åppinjenn, men oppinnioon, så blir det norske bevart)

Tipper det kan komme mye hilariøst ut av dette.

Skrevet
Pøøh. Jeg trenger ikke grønt nick. Det jeg mangler i grønn farge tar jeg igjen med enorm intelligens og listighet. Så det så!

Du kan ikke gjøre noe imot oss lenger, du har ingen makt. Vi er ikke redde.

VIVA LA REVOLUCION!

Skrevet (endret)

Messias? Jeg er Gud selv skal du vite! Bøy deg for meg, din evige skaper og herre! Eeeehm, eller ikke. Nå, noen som har noen tips til hvordan man får større blest og oppmerksomhet rundt en blogg?

For ikke å snakke om ting jeg kan skrive om....

Endret av Snorre
Skrevet
Messias? Jeg er Gud selv skal du vite! Bøy deg for meg, din evige skaper og herre!

*bøye seg i bønn*

Ære være snorre i det høyeste

Ditt nick være lovet

Din vilje skje på forum som IRL

Skrevet

Du kan ikke gjøre noe imot oss lenger, du har ingen makt. Vi er ikke redde.

VIVA LA REVOLUCION!

Men...han har forsatt mektige venner må du tenke på ;)

Og ikke minst:

Geir :)

Skrevet
Messias? Jeg er Gud selv skal du vite! Bøy deg for meg, din evige skaper og herre! Eeeehm, eller ikke. Nå, noen som har noen tips til hvordan man får større blest og oppmerksomhet rundt en blogg?

For ikke å snakke om ting jeg kan skrive om....

When thou hath the latter, the first may follow.
Skrevet
Jeg skal gå ut på en gren her og påstå at Snorre faktisk er overlegen de aller fleste her.

En tynn gren formoder jeg? :-) Uansett, jeg tar det som et kompliment og sender min takk i retur.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...