Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alle hatt en fin dag? :)

Det blåser så fælt at jeg fant ut at jeg sku tulle dyna rundt meg, sette meg i senga med puter og pledd, koke opp solbærtoddy og se "Sabrina, the Teenage Witch" igjen for første gang på årevis ^^

Fikk 2 sesonger i posten i dag, må vel kjøpe resten også, og alt av Charmed, når jeg får penger ^^

Skrevet
Det blåser så fælt at jeg fant ut at jeg sku tulle dyna rundt meg, sette meg i senga med puter og pledd, koke opp solbærtoddy og se "Sabrina, the Teenage Witch" igjen for første gang på årevis ^^
:ermm:

litt wierd.

Skrevet
:ermm:

litt wierd.

Data er en entertainer, ikke noen tørrpinne av en fjott sånn som John Arne Riise. :D

Skrevet

uff. sitter og vet ikke hva jeg skal gjøre..

Leter desperat etter et kabinett til helga. Skal på lan og kan ikke bruke det jeg har nå .. siden jeg skal lakkere det. og da tar jeg ikke risken og ødelegge lakken, lage riper..

dynga og sjekke i morgen..:p

Skrevet (endret)

har et kjapt spørsmål, og det er:

Hva blir de to neste tallene i denne tallrekka?

4, 7, 11, 19, 36, 69

hadde vært kjempetakknemlig om jeg fikk svaret og hvordan man kom frem til svaret.. har sånn ca et tonn med andre lekser å tenke på allerede..

Endret av Herzog
Skrevet (endret)

105 ellerno?

curb your enthusiasm er great :D

Edit: nei det er ikke 105 :p haha må se litt tydeligere på tallene. opptatt med curb :p

Endret av Shikaru
Skrevet (endret)
har et kjapt spørsmål, og det er:

Hva blir de to neste tallene i denne tallrekka?

4, 7, 11, 19, 36, 69

Edit: Never mind...

Endret av Llandari
Skrevet (endret)

Idag har jeg bygget denne:

8037-0000-xx-12-1.jpg

50cm lang, 17cm bred, 570 lego-brikker. Brukte vel 3-4 timer. Kozzzz. Også er det en liten R2-D2 oppå toppen. :love:

Endret av Bytex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...