Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har ikke lasta ned noen filmer, men jeg har lasta ned en drøss med tegneserier. [..] Thorgal [..]

Thorgal er nice, lastet ned og leste album 1-30 på svensk tidligere i år. Genial serie.

Antar det er svensk du også leser på?

Skrevet

Har skjedd noe rart med firefoxen min nå :S

Hver gang jeg åpner firefox på nytt så må jeg logge inn igjen med passord på f.eks diskusjon og youtube noe som har pleid å være automatisk. Har vært slik i noen dager, har ikke gjort noen endringer som jeg kan huske :S

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Opera er bare irriterende. :closedeyes:

Gjest Slettet+9871234
Skrevet (endret)

Firefox<3333<3<3<3<3<33<3<3<3<<3

Edit:

Selv om jeg bruker Chrome atm. :p

Endret av Slettet+9871234
Skrevet

Jeg er tydeligvis ikke den eneste som hadde en ussel nattesøvn natt til i dag. I morgen har jeg fri, men det er en sånn fridag jeg burde bruke på å lese diverse skolebøker i noen timer. :| Hva har folket bedrevet dagen med da? Selv har jeg vært på skolen, biblioteket og på bodycombat. Tør å påstå at det har vært en meget fullspekket dag.

Skrevet
Vet ikke om noen har sagt det men AP vant skolevalget med 0.1 % :)

EDIT: Link til vg.no om skolevalget.

Jævla kommunist parti... en periode til med AP og jeg konverterer til et anna land.

Stolt av at jeg stemte FrP ! så kommer så klart en eller anna nisse og skal faen meg ødelegge dagen min med hele 0,1%..... FYYYYYY FFFFFFFFFFF......!!!!!

Skrevet

Wow, på vår skole vant høyre skolevalget med 43% av stemmene, så kom AP, så kom FRP (ca. 10%)

Skal sies at representantene som kom fra FRP var udugelige, mens de fra Høyre scorte stort med den fete bobilen + "høyrepølsene" sine :p

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Faaaen. Nå har jeg omsider fått henta orginale Fallout 3, men får fremdeles ikke installere. Får error 5004 og ifølge samtlige råd og tips jeg har funnet, så er det bare å rename install shield-mappa, restarte pcn også skal det funke. Men neida. Ingen av kompabilitetsmodusene funker heller, så da ender plata nesten opp til å bli ett stykk ubehagelig rævtørk til så lenge.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...