Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
God dag alle sammen! :)

Hvordan har dagen vært hittil?

Bortsett fra at jeg forsov meg tre timer og gikk glipp av skoledagen, har dagen vært knall!

Masse folk som har raga og whina om at jeg la ut gamle festbilder fra 2003 :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, vet det var ganske random.

Det var egentlig ikke det, og du høres ut som en førsteklasses tosk når du beskriver deg selv som "random". Slutt med det.

Ok sjef.

Og jo, det var veldig tilfeldig.

Skrevet (endret)

Angående Komplett.no's "hjem på kvelden" levering.. Kan jeg risikere at den er her før klokka 16.00?

Noen som vet? ^^,

Endret av Hengende Lem
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

DATENIGHT!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Dataskjermen har ingenting med hodepinen å gjøre, siden hodepinen startet omtrent idet jeg stod opp og ble verre utover dagen - og det tok tid før jeg giddet å dra fram dataen.

Luften skal jo være brukbar, ventilasjonsanlegg osv.

Tror det er noe ugreie greier i treverket rundt vinduene, og trepersiennene. Ser ut som noe sopp eller noe.

Kjøleskapet er heller ikke helt gunstig, det er av den gode gammeldagse sorten som bråker mye. Det står ca. 50cm unna fotenden på sengen.

Skrevet
Faen. Hodepine.

Det er noe med inneklimaet og søvnkvaliteten på hybelen som ikke er helt som det skal være.

Får si som min bestefar: "det er jo et godt tegn, betyr jo at det er noe der inne" =)

Skrevet (endret)

Skaff deg et par bordvifter og ha vinduet åpent mens de går. Få sirkulert lufta i rommet.

Enda bedre, en takvifte. De er veldig mye mere stillegående og hjelper utrolig mye.

Og ikke minst, STØVSUG gulvet. Gjerne en gang i uka. Støv og mugg og slikt skal man ikke tulle med. Få inn dagslys i rommet så du ser hvor grisete det evt ser ut der, og fjern alt.

Endret av Bytex
Skrevet

Hva er forskjellen på Micro SD og Micro SDHC? :p

Og en lite neewbie spørsmål om Amazon, Hvordan finner man ut hva man skal betale i frakt? ser du det etter du har proceed to checkout?

Ta deg et par Paracet sov en times tid.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...