Datasmurf Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 basscock, jeg hadde glatt dratt på Lady GaGa, jeg kjøpte CDen da den kom, men hørte bare på Paparazzi til jeg ble lei I starten av sommerferien fant jeg igjen CDen og hørte mer på den og fant ut at jeg likte det Er jeg plutselig basscock? Og har du vurdert innleggelse? Jeg fikk traumer etter at jeg bodde med to berter som satte blandt annet den dritten og all annen typisk The voice-piss på full guffe mens de stod på badet, som var rett under mitt rom med tynne vegger, og fiksa seg foran speilet i timesvis hver bidige dag. Var en god lettelse når jeg flytta ut! Sorry, jeg var så trett der og da Og jeg er ikke mindre trett nå, lurer på hva jeg gjør oppe. Jeg har ikke det, men mange spør meg akkurat det hele tiden, så kanskje jeg skulle vurdere det Jeg har blitt påvirka av søstersen og kompisen min. Og av alt for mange ganger sovnet til P4 om morran. Kommer aldri så langt til at jeg finner P3 i søvne, så ender med P4 før jeg sovner igjen.
medlem-173043 Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 argh, i går natt passa jeg på å lage en barrikade av dyner så bikkja ikke skulle vekke meg. men den verdammte bikkja pløya bare igjennom alt og slikker meg i trynet aaaaaw, ville ikke opp klokka 8 idag
Mikkel™ Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 argh, i går natt passa jeg på å lage en barrikade av dyner så bikkja ikke skulle vekke meg. men den verdammte bikkja pløya bare igjennom alt og slikker meg i trynet aaaaaw, ville ikke opp klokka 8 idag WIN!
L4r5 Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Gøy. Så langt i dag har jeg forklart sykehistorien min tre ganger allerede. Begynner å bli lei nå
Skjelvgråt Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Bikkja sov på rommet mitt inatt. Ble vekt en del av den imorrest. Men litt koselig i grunn!
WheelMan Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Bikkja sov på rommet mitt inatt. Ble vekt en del av den imorrest. Men litt koselig i grunn! Jeg har også lyst på hund
TheKims Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Skal sette meg ned og finne opp et hus som rydder,vasker og lager mat til meg. Hate rydding og vaske kopper men må væll bare hive meg i det siden man får dame besøk i dag:)
Natrich Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Ble vekket med et sleik i trynet klokken 1230, bikkja mi har pro skilz God Morgen(?) DNFK!
Shikaru Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 god morgen ja. sto opp 12:15 i dag til en forandring
Shikaru Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 blir henta nå av en kar også skal jeg male veggen hans. t's all.
Jann - Ove Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Så jævla surrealistisk Jeg spiller pong og styrer bare med hjernebølgene mine
Flabba Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 FAEN dette er 3 dagen jeg skulle opp kl 10 og greide å våkne kl halv 2 i stede. Faen. Døgnryttme er en dum ting gitt.
Anbefalte innlegg