Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
basscock, jeg hadde glatt dratt på Lady GaGa, jeg kjøpte CDen da den kom, men hørte bare på Paparazzi til jeg ble lei :p

I starten av sommerferien fant jeg igjen CDen og hørte mer på den og fant ut at jeg likte det :p

Er jeg plutselig basscock? :p Og har du vurdert innleggelse? :ohmy: Jeg fikk traumer etter at jeg bodde med to berter som satte blandt annet den dritten og all annen typisk The voice-piss på full guffe mens de stod på badet, som var rett under mitt rom med tynne vegger, og fiksa seg foran speilet i timesvis hver bidige dag. Var en god lettelse når jeg flytta ut! :)

Sorry, jeg var så trett der og da :p

Og jeg er ikke mindre trett nå, lurer på hva jeg gjør oppe. Jeg har ikke det, men mange spør meg akkurat det hele tiden, så kanskje jeg skulle vurdere det :hmm:

Jeg har blitt påvirka av søstersen og kompisen min. Og av alt for mange ganger sovnet til P4 om morran. Kommer aldri så langt til at jeg finner P3 i søvne, så ender med P4 før jeg sovner igjen.

Skrevet

argh, i går natt passa jeg på å lage en barrikade av dyner så bikkja ikke skulle vekke meg. men den verdammte bikkja pløya bare igjennom alt og slikker meg i trynet :(

aaaaaw, ville ikke opp klokka 8 idag

Skrevet
argh, i går natt passa jeg på å lage en barrikade av dyner så bikkja ikke skulle vekke meg. men den verdammte bikkja pløya bare igjennom alt og slikker meg i trynet :(

aaaaaw, ville ikke opp klokka 8 idag

WIN!

Skrevet

Skal sette meg ned og finne opp et hus som rydder,vasker og lager mat til meg.

Hate rydding og vaske kopper men må væll bare hive meg i det siden man får dame besøk i dag:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...