Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det er bra for meg, det vet jeg. Men jeg savner nå å sitte i timesvis å spise uten å bli mett.

Det er det nest beste jeg vet av for å fordrive tid. Bare slått av å dra på fylla =D

Skrevet
Øy.

Finnes det en måte å samle daglige oppdateringer fra 4-5 webcomics på en side fra? Kan jeg f.eks lage et plain html-dokument med en kode som gjør at når jeg åpner den får jeg opp dagens striper under hverandre?

Comic-nation

Jeg fant, jeg fant!

Skrevet
Takler lett en hel kjøpepizza altså, selv den firkantet fra Big One.

Den firkantet og beste fra BigOne er ute av produksjon...latterlig!

Sånn som med ALLE andre produkter på markedet som er/var bra mener du?

Skrevet (endret)
Noes.. Da var dama dratt til Kirkenes for tretten dager. :(

Kirkenes av alle plasser faktisk :blink:

Hun har familie der. :p Og på onsdag reiser jeg mest sannsynlig til Vestlandet og blir det et par uker. Trist å være så lenge borte fra henne. :cry:

Endret av KongKake
Skrevet

Hmm. Har noen av dere testa å fryse en flue i frysern til den er fryst, for så og feste en sytråd til beinet? Lurer på om det funker å gå tur med den da.

Skrevet
Hmm. Har noen av dere testa å fryse en flue i frysern til den er fryst, for så og feste en sytråd til beinet? Lurer på om det funker å gå tur med den da.

Lol, beinet vil vel brekke.

Jeg frøs ned en veps engang, for så og se om den ville våkne igjen.

Glemte den helt bort jeg. Den døde :whistle:

Skrevet

Dette kan være behjelpelig.

Skrevet

Dette kan være behjelpelig.

Jesus, det der må jo bare prøves.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...