Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker jeg får grøsninger når jeg hører dere bruke ord som "target" og "set". Etter min mening er ikke sjekking og andre sosiale greier noe man gjør til et spill. Men nå er jeg mrs. Serious da.

Skrevet
Jeg merker jeg får grøsninger når jeg hører dere bruke ord som "target" og "set". Etter min mening er ikke sjekking og andre sosiale greier noe man gjør til et spill. Men nå er jeg mrs. Serious da.

Serious? Synes du bare er grei jeg ^^,

Skrevet

Jeg må seriøst finne de gamle samleskivene mine fra andre halvdel av forrige tiår. Det mangler alt for lite på spotify.

Skrevet
Jeg må seriøst finne de gamle samleskivene mine fra andre halvdel av forrige tiår. Det mangler alt for lite på spotify.

Det mangler for lite ja :roll:

Skrevet

Serious? Synes du bare er grei jeg ^^,

Second :)

Skrevet

Det mangler for lite ja :roll:

Han skal legge inn plater som er der fra før! Så vanskelig å forstå ?

:p

Skrevet
funnet ut jeg blåser med nesen unødig ofte når jeg ser eller leser noe morsomt :ph34r: Samme med morsomme tanker

Har den kewle egenskapen jeg også når jeg konsentrerer meg.

Må prøve å legge det av meg, liker det ikke selv

Skrevet
Skulle vært en hybrid mellom Spotify og mediaplayere for lagret musikk.

Do want. Det er sikkert ikke noe problem for übergeeksa å programmere noe slikt.

Skrevet
@hylo:

" Forskjellen er vel veldig enkelt forklart at PUAs leser seg til det andre prøver/flakser seg til.

Samt at en PUA normalt vil være evindelig mer analytisk i sin sjekking enn en regular dude."

Litt tustelig at du som pua-lærling måtte ty til en chode for forklaringen på din egen hobby, da.. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...