Gå til innhold

Astronomer for orddeling!


BlackAlGore

Anbefalte innlegg

Hei, denne tråden er for alle som vil at orddeling skal bli mer aksepter i det norske språket.

Når til og med ny norsk er akseptert så burde orddeling også være det. Det har faktisk ikke store betydningen om man deler ord, så mine med Astronomer, join vis dere er enige!

 

Edit: Nå lar til og med ikke Diskusjon.no dele ordene opp, dette gir enda større grunn for frustrasjon.

Endret av BlackAlGore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, denne tråden er for alle som vil at orddeling skal bli mer aksepter i det norske språket.

Når til og med ny norsk er akseptert så burde orddeling også være det. Det har faktisk ikke store betydningen om man deler ord, så mine med Astronomer, join vis dere er enige!

Trodde det var særskriving du ville kjempe for, jeg.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Bare om det er nytt års fest i foreningen og de serverer lamme lår, kjøtt boller, ananas ringer, krabbe klør, sukker biter og ris korn.

 

Ja, det hadde vært greit om krabbe klør meg mens ananas ringer, fordi med lamme lår kommer jeg ingen vei når sukker biter.

Nett opp. Det er jo det jeg sier, gidder ikke å bli med i foren ingen før kjøttet boller i kjøle skapet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...