Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne et (vakkert) spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morrowind er absolutt å ambefale, selv om jeg ble lei i lengden.

Hadde ikke nok tid til å spille det, men i jula kommer jeg kanskje til å prøve igjen ;D

Oblivion er ganske pent, ensformig, men spennende. Du kommer nok til å like begge spillen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det må bli i julen, for ellers blir man så avhengig at man ike får gjort noe annet:)

Men hvorfor er Morrowind bedre enn Oblivion?

Skrevet

Hovedsakelig fordi Oblivion har et idiot-system innebygget som gjør at når du blir bedre, blir fiendene dine bedre i samme tempo (kan fjernes med mods). Dette gjør at hele poenget blir borte for min del. Jeg liker å bygge opp en karakter og dermed få en slags mestringsfølelse ut av det hele.

Personlig sitter jeg igjen med et mye bedre helhetsinntrykk fra Morrowind enn fra Oblivion, men begge er gode spill, no doubt.

Skrevet (endret)

URU: Live er jo ganske pent :)

Eller så har man jo alltids "Myst IV: Revelation". Verdens peneste grafikk i spill :)

1159.jpg

EDIT: Selvfølgelig min mening :) Syns forsåvidt alle Myst spillene passer i vinterstida. Sitter altfor mye med de i godstolen, surround sound og en varm kopp kakao og bare koser meg :)

Vinter = Myst-tid :)

(Pluss at du får komplette pakka nå til et par hundrelapper rundt omkring... som er mye spill for lite penger) (Om man liker slike spill)

Endret av CaZpeR
Skrevet
(Pluss at du får komplette pakka nå til et par hundrelapper rundt omkring... som er mye spill for lite penger) (Om man liker slike spill)

Mhm, det er fordelen med å kjøpe spill som har vært en stund:) Med en gang de kommer ut er de så utrolig dyre

Skrevet

Mhm, det er fordelen med å kjøpe spill som har vært en stund:) Med en gang de kommer ut er de så utrolig dyre

Ja :p Jeg har alle i spesialutgave (alle av de nyere sort). Samt. førsteutgaven av det første myst spillet fra 1991 på Mac CD-Rom :p Hehe... Kongespill hele gjengen :) Om man liker et langt eventyr med dyp story og mye hodebry :p

Skrevet
Hovedsakelig fordi Oblivion har et idiot-system innebygget som gjør at når du blir bedre, blir fiendene dine bedre i samme tempo (kan fjernes med mods). Dette gjør at hele poenget blir borte for min del. Jeg liker å bygge opp en karakter og dermed få en slags mestringsfølelse ut av det hele.

Personlig sitter jeg igjen med et mye bedre helhetsinntrykk fra Morrowind enn fra Oblivion, men begge er gode spill, no doubt.

Tusen takk forresten:)

Skrevet

Må nesten si meg litt enig her jeg og :)

-Marius

Skrevet

Etter mi meining, er Gothic 3 den klart beste "naturopplevelsen" innan PC-spel. Spelverda er stor, vakker, og du står fritt til å rusle rundt i ho. Ta ein titt på denne tråden for nokre døme. I tillegg til å vere vakkert, er det òg ein veldig bra RPG. :love:

Kjøper du "Gothic Universe"-pakken, får du alle tre Gothic-spela til ein svært overkommeleg pris. :)

Kay

Skrevet (endret)

Guild wars har pen grafikk, og er IKKE kjedelig.

Det gjelder bare å finne seg det rette yrket, og de rette ferdighetene

gw006.jpg

gw007.jpg

gw008.jpg

gw009.jpg

gw010.jpg

poster videre etter lunsj om det er interresse

Endret av Petersk91
Skrevet

Merkelig. Han sier han vil ha online spill. Men de fleste har skrevet Gothic 3, Oblivion og Morrowind. Som ikke har onlinefunksjon i det hele tatt.

Synes LOTRO ser ut som ett ypperlig forslag :)

Skrevet
Merkelig. Han sier han vil ha online spill. Men de fleste har skrevet Gothic 3, Oblivion og Morrowind. Som ikke har onlinefunksjon i det hele tatt.

Synes LOTRO ser ut som ett ypperlig forslag :)

Nå nevnte jeg URU: Live :) Men det er vel mer for spesielt interesserte igjen :p

Pluss at grafikken kan diskuteres :)

111103_uru.jpg

Men gameplay har det i alle fall i boks :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...