Gå til innhold

PS3 og HDD

Libra1988

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har bestilt denne harddisken: WD

Antar at denne vil fungere bra med Ps3?

Er det noen vits i å skaffe seg en større intern hardddisk til Ps3 hvis man bruker en ekstern. Dumt spørsmål kanskje, men er det noen forskjell?

Enda et dumt spørsmål: Det er vel mulig å overføre lagrede filer fra PS3 til en flashdisk og bruke de på en annen Ps3. Var litt greit med det gamle memorycardet synes jeg.

På forhånd takk=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om du kan lagre demoer og spill på en ekstern HD, om det går så vil det uansett bli litt dårligere ytelse iogmed att usb er tregere enn den interne koblingen

Skrevet

Sony har gjort slik at man kan skifte harddisk uten å miste garanti!:)

jeg vet ikke hva du kan lagre på ekstern though, jeg bruker bare min til filmer, serier og musikk!:)

Skrevet

Prøvde for første gang å koble til harddisken, men den finner ikke filmene, seriene og musikken jeg har lagret på den.. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre?

Harddisken er FAT32, hvordan kan jeg bytte til NTFS?

På forhånd takk=)

Skrevet

Tror de må ligge i mapper som heter "music" osv ellernoe.. er ikke sikker..men kan jo prøve..

Men den må være FAT..NTFS funker ikke med PS3..

Skrevet

Fant ut at det bare var å trykke på trekant-vis alle filer. Men ingen av filmene eller seriene fungerer. er det noe jeg har oversett? Det ee ralltids noen som ikke fungerer=S

Er det noe som gjøres? kan det lastes ned kodeker eller noe slikt?

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Er filmene i rett filformat da?

Skrevet
Ps3 støtter ikke vanlig divx enda, så du må ha omkodede video filer, noe du kan gjøre med ps3 video 9 med.

Hvordan får jeg tak i det, eller er det noe PS3 har?

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Et spørsmål i denne sammenheng, fant tråden med søk...

Jeg har en 3,5" IDE disk som ekstern harddisk, men når jeg skal formatere får jeg kun valg om NTFS, ikke FAT alternativ til formatering...

Vet win har en grense på 32Gb for å få velge 32Gb, men mange har jo fat i større disker...

PS3 har fat disk på 60Gb...

for det er fortsatt slik at PS3 ikke klarer å lese NTFS....?

Endret av Scorpioen84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...