Gå til innhold

Amobil i 100 000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer! Amobil.no er ikke bare en veldig bra side om mobiltelefoner i Norge, den er bedre og kommer med mer nyheter en mange utenlandske (og i grunn større) nettsider. Det er oversiktlig, bra skrevet artikler, mulig å få hjelp av omtrent hva som helst innen mobiltelefoni, informasjon og priser om mobiltelefoner +++. Jeg gleder meg til å se utviklingen av denne nettsiden. Det kan bare gå en vei, og det er i den positive rettningen.

 

Stå på! :D

Lenke til kommentar

Hei hele gjengen i Amobil!

 

Må jo få gratulere dere med så seriøst gode tall!!

 

Må si at jeg savner litt tilbake til (som du sier) den spede begynnelsen da Amobil kjempet for overlevelsen i skyggen av Dintelefon.no..... ;) Husker godt da vi var nede på CEBIT hele gjengen og kjempet en hard kamp om å være de første med nyhetene og de ekslusive scoopene! Hehe.. good times! :D

 

Som dere vet har jeg fulgt med dere fra første stund, og vi visste at når vi måtte legge inn årene den gangen, så var det dere som kom til å trone på toppen etter kort tid! Mobilen.no vokste jo også frem som en konkurrent (og jeg har selv jobbet for dem en periode), men i dag er Amobil ene og alene på toppen!

 

Jeg må spesielt for trekke frem hvor bra dere har implementert andre typer nyheter ved siden av bare mobil. Synes det er ekstra kjekt å lese når dere har testet en ny dingseboms. For da vet jeg at den er testet av folk som vet hva de snakker om.

 

Og så må jeg jo få gratullere Marius med forfremmelsen!! Grattis! Kommer ikke til å glemme den minnekort-testen du gjennomførte etter mer eller mindre vitenskapelige metoder.. hvem visste at et minnekort kan overleve en halvliter øl på en heller kjent irsk pub i ved siden av et også kjent teater midt i Bergen sentrum? ;)

 

Stå på gutter og jenter!! Kanskje vi får lese i MAGASINET Amobil en dag? Svenske Mobil sitt forsøk - jeg gjentar - FORSØK er jo bra nok, men ble meget lei av gale oversettelser og rene skrivefeil etterhvert.

 

Mvh

Georg Genius

Eks. Nyhetsredaktør for nedlagte Dintelefon.no

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye Amobil.

Detter er velfortjent. Dere bare fortsetter å glede oss lesere.

Har fulgt med på siden i vel 4 år og tenkte det var på tide å melde seg inn i forumet.

Noe av det kjekkeste jeg vet er å lese mobiltestene ders og andre tester og artikler dere måtte ha.

Er innom siden minst én gang om dagen for å se om det er noe nytt. som har skjedd.

For meg er det vel ikke stort mer å si enn lykke til videre.

 

Ps. Dette er min favoritt nettside. :thumbup:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...