Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trine - Fra fantasi til Novelle


ZsaZsa

Anbefalte innlegg

Jeg har ofte fantasert om figuren Trine fra Mot i Brøstet.

Og har nå kommet frem at jeg vil dele fantasien med dere i form av an novelle.

Den er ikke ferdig, men tenkte å poste det jeg har skrevet til noe.

Jeg vil gjerne ha innspill og kommentarer.

 

 

Ikke bare seigmenn og Cola

 

Det var stille i Bjerkeveien 12. Karl var I nord Norge på en veldig viktig jobb.

Målfrid var på seminar på Dovre kurs og komferansesenter.

Henry var på kursted på Sørlandet, og Nils var på farten for å kjøpe inn mer seigmenn og Cola

Jeg øynet dermed sjansen for å få snakket alene med Trine. Jeg visste nemlig at hun satt igjen i stuen og ventet.

Jeg ringte på døra, og jeg hørte henne rope ”kom inn, døra er åpen”

Jeg åpnet døren og gikk inn i entreen. ”hvem er det?” ropte hun fra stuen.

Jeg prøvde meg på en spansk en og sa jeg var en kamerat av Nils.

Hun kom til entreen og hilste.” Jeg heter Trine” akkurat som om jeg ikke visste det fra før

Jeg presenterte meg og lurte på om det var lenge til Nils kom hjem.

Hun forklarte at han kun var nede på Super’n for å handle og at jeg kunne vente i stuen.

Hun gikk først og satte seg i 3 seteren. Jeg satte meg i stolen ved siden av.

Hun var vakrere i virkeligheten. Iført en blå caps, grønn og svartrutete flanellskjorte og utvaskede dongribukser. Hun stappet munnen full av seigmenn.

”Har du lyst på en seigmann” sa hun med munnen full

”Gjerne det, men det er andre ting jeg har mer lyst på” sa jeg.

”Å? Hva da? Hun så spørrende på meg mens hun skylte ned seigmennene med Cola light.

”En seigdame kanskje! Sa jeg og blunket.

Hun gliser til meg og flirer før hun tar seg på puppene. ”Meep Meep?”

Jeg nikker og smiler til henne.

Hun flirer igjen, før hun reiser seg fra sofaen og løper opp trappen til andre etasje. Hun snur seg for å se om jeg kommer etter henne.

Jeg reiser meg fra stolen og løper etter henne mens jeg klyper henne forsiktig i rompa.

Da vi kommer inn på rommet går hun opp i senga og begynner å hoppe mens hun gliser.

Jeg betrakter henne mens jeg begynner og ta av meg trøyen.

Hun stopper og hoppe, setter seg på kne på senga og begynner å kneppe opp dongeribuksa, mens hun betrakter meg og gliser.

Jeg går mot henne i bare boxeren. Hun tar av seg flanellsskjorten, og en sort bh med blonder kommer til syne.

Puppene hennes er små, men faste.

Jeg stopper rett foran henne. Hun fniser og tar av seg bhen.

Jeg koser med puppene hennes. knar de. Hun fniser og rødmer, før hun tar forsiktig av meg boxeren.

Pikken min er hard, og hun stryker den forsiktig før hun putter den i munnen.

Jeg kommer med et lite stønn, hun ser på meg og smiler.

Jeg drar fingrene gjennom håret hennes, og hun suger meg fortere.

 

Så snur hun rompen mot meg. jeg tar et godt tak rundt rompeballene hennes og leker med fingrene rundt musa hennes. Den er varm og våt. Jeg slikker den forsiktig, samtidig som jeg stikker et par fingre forsiktig inn.

Hun stønner høyt.

Endret av ZsaZsa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare jeg som syns det hele var ganske dårlig skrevet? Var for gjenntagende og "hakkete". Ble ikke noe flyt i det.

 

Jeg ringte på døra, og jeg hørte henne rope ”kom inn, døra er åpen”

Jeg åpnet døren og gikk inn i entreen. ”hvem er det?” ropte hun fra stuen.

Jeg prøvde meg på en spansk en og sa jeg var en kamerat av Nils.

 

Hun forklarte at han kun var nede på Super’n for å handle og at jeg kunne vente i stuen.

Hun gikk først og satte seg i 3 seteren. Jeg satte meg i stolen ved siden av.

Hun var vakrere i virkeligheten. Iført en blå caps, grønn og svartrutete flanellskjorte og utvaskede dongribukser. Hun stappet munnen full av seigmenn.

 

 

Nesten alle setningene begynner meg "jeg" eller "hun".

 

 

Dette var bare noen eksempler, er mye som kunne vært forbedret her. Innholdet vil jeg ikke kommentere, da jeg ikke helt klarte å leve meg inn i din fantasi, den ble for spesiell.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke kalt det der en novelle. Jeg ville kalt det en "fantasi-beskrivelse".

Nettopp på grunn av alle gjentagelsene som Abrakadabra nevner.

 

Du har fått ned en skisse til hva du prøver å fortelle. Det er bra... Nå gjelder det bare å overføre det til novelle-sjangeren. Du har et godt utgangspunkt du kan jobbe videre fra.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Jeg synes du bør beskrive Trine bedre. Hvordan hun ser på deg med et villt, frodig blikk, samtidig som hun har en seigmannfot hengende på haka, liksom.. Sånne ting. Jeg synes hele teksten kunne vært mer beskrivende, samt. at den blir veldig gjentakende. Liksom.. Det virker som du kler av deg og hun umiddelbart stapper kuken din langt ned i halsen sin.. Du bør drøye det litt for å holde på spenninga :)

 

Når det er sagt....

 

 

Du klarte å få meg tent!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...