Gå til innhold

Tråden om måter å dø på


Anbefalte innlegg

I denne tråden diskuterer vi måter å dø på.

 

Hvilken måte er verst?

Hva ville du valgt?

 

Denne videoen fra Tsjetsjenia ble "anbefalt" i tråden, og den representerer det verste jeg noen gang har sett i mitt liv. Filmen viser en russisk soldat bli kappet av hodet mens han er ved full bevissthet. Filmklippet har blitt kjent som et av de grusomste som er tilgjengelige på nettet, og har ført til mange rapporterte traumaer og mareritt. Selv angrer jeg nesten på at jeg så den. Så...

 

ADVARSEL: IKKE FOR SARTE SJELER!

 

For å se filmen, søk på "chechclear" i Google, og velg den første linken som kommer opp.

Endret av pengolf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også hørt at å drukne skal være "digg", men har vanskelig for å tro det. Ikke skal jeg prøve det heller. :wee:

 

Har hørt at det å fryse ihjel også skal være temmelig digg og det kan jeg faktisk henge med på, siden ekstrem kulde slår over i en varmefølelse etterhvert (og en legger seg ned for å "sove" siden nom nom det er så varmt og godt her, så dør en. aw).

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
2. Dør man momentant når man får hodet kappet av i en giljotin? Dør man monentant hvis man får hodet kappet av når man henger opp-ned?

I en eller annen dokumentar på Discovery for et par år siden (husker selvfølgelig ikke navnet på den) så hevdet de at alt etter som hvor hodet ble kuttet så kunne man være ved bevissthet opptil et par sekunder. Og siden bevegelsesansen ligger i øret så ville man kjenne at hodet falt.

 

Spør du meg så høres det skikkelig freaky ut.

Lenke til kommentar
Har også hørt at å drukne skal være "digg", men har vanskelig for å tro det. Ikke skal jeg prøve det heller. :wee:

 

Har hørt at det å fryse ihjel også skal være temmelig digg og det kan jeg faktisk henge med på, siden ekstrem kulde slår over i en varmefølelse etterhvert (og en legger seg ned for å "sove" siden nom nom det er så varmt og godt her, så dør en. aw).

 

Lol, hvorfor det, tro? Det er jo en latterlig forsvarsmekanisme!

 

2. Dør man momentant når man får hodet kappet av i en giljotin? Dør man monentant hvis man får hodet kappet av når man henger opp-ned?

I en eller annen dokumentar på Discovery for et par år siden (husker selvfølgelig ikke navnet på den) så hevdet de at alt etter som hvor hodet ble kuttet så kunne man være ved bevissthet opptil et par sekunder. Og siden bevegelsesansen ligger i øret så ville man kjenne at hodet falt.

 

Spør du meg så høres det skikkelig freaky ut.

 

Jøss, haha! Freaky, ja. Må være rar å bare være et hode! I teorien er det kanskje mulig å holde et kroppsløst menneske i live lenger enn to sekunder dersom man lager et kunstig kretsløp for blodet?

Lenke til kommentar
I en eller annen dokumentar på Discovery for et par år siden (husker selvfølgelig ikke navnet på den) så hevdet de at alt etter som hvor hodet ble kuttet så kunne man være ved bevissthet opptil et par sekunder. Og siden bevegelsesansen ligger i øret så ville man kjenne at hodet falt.

Spør du meg så høres det skikkelig freaky ut.

Må prøves! :!:
Lenke til kommentar
2. Dør man momentant når man får hodet kappet av i en giljotin? Dør man monentant hvis man får hodet kappet av når man henger opp-ned?

I en eller annen dokumentar på Discovery for et par år siden (husker selvfølgelig ikke navnet på den) så hevdet de at alt etter som hvor hodet ble kuttet så kunne man være ved bevissthet opptil et par sekunder. Og siden bevegelsesansen ligger i øret så ville man kjenne at hodet falt.

 

Spør du meg så høres det skikkelig freaky ut.

 

Jeg har hørt at man kan være bevist i opptil 15 sekunder etter at hodet har falt :S

Lenke til kommentar

http://www.paranormal.no/forum/phpbb2/view...dcb1f2e286da7bb

 

Ogå interessant hvordan det føles å ha mistet lemmer. Har for eksempel offere som har amputert et bein følelsen av å ha to bein?

 

Hva med henging? Hvor lang tid tar det før man mister bevisstheten? Og er det noen sjanse for å redde en person som har blitt hengt hvis man griper inn lynkjapt?

Endret av pengolf
Lenke til kommentar
Har hørt at det å fryse ihjel også skal være temmelig digg og det kan jeg faktisk henge med på, siden ekstrem kulde slår over i en varmefølelse etterhvert (og en legger seg ned for å "sove" siden nom nom det er så varmt og godt her, så dør en. aw).

Jeg tviler på at det er så veldig digg å fryse i hjel.. Ingen som har sett discoveryprogrammene der folk går seg vill i fjellet og fryser seg (nesten) i hjel? Det så ikke veldig godt ut.. At de siste 5 sekundene før du mister bevisstheten kan være aldri så lettende er nok mulig. dessverre tviler jeg på at noen har opplevd dette (?) :)

Nei, når jeg dør vil jeg nok unngå å fryse i hjel.. Hvis jeg skulle fryse i hjel måtte det vært i et badekar av flytende nitrogen :D

Lenke til kommentar
Jeg tviler på at det er så veldig digg å fryse i hjel.. Ingen som har sett discoveryprogrammene der folk går seg vill i fjellet og fryser seg (nesten) i hjel? Det så ikke veldig godt ut.. At de siste 5 sekundene før du mister bevisstheten kan være aldri så lettende er nok mulig. dessverre tviler jeg på at noen har opplevd dette (?) :)

Nei, når jeg dør vil jeg nok unngå å fryse i hjel.. Hvis jeg skulle fryse i hjel måtte det vært i et badekar av flytende nitrogen :D

Da får du det raskt overstått jaffall.

 

Mener bestemt å ha hørt at.. det skal være a good way to die men kanskje jeg bør sjekke kildene mine. :wee: I'll be back with more. Maybe.

Lenke til kommentar
Mener bestemt å ha hørt at.. det skal være a good way to die men kanskje jeg bør sjekke kildene mine. :wee: I'll be back with more. Maybe.

Hadde vært meget spennende å høre mer om dette temaet (sikkert flere som er enige).

Måter å dø på er faktisk et fascinerende tema å snakke om, tro det eller ei ;)

Kanskje vi kunne startet en poll: Hvordan vil du dø?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...