Gå til innhold

Vi drevne; Forumminner

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har link til SO tråden(e) eller som eventuelt gidder å ctrlc/v å gi meg et innblikk i denne verden? høres ut som noe jeg ikke burde gått glipp av.. :wallbash:

Skrevet (endret)

Hmm ... ser at en del enda husker gulosttråden min. :new_woot:

Selv kan jeg nevne:

- JoachimR og hans trangsynthet.

- Ha|tan, eller Kaptein Halvdan som han heter i disse tider.

- Trevakt

- SO3

- Lookalike-tråden til Glint

Endret av EvenT
Skrevet
Noen som har link til SO tråden(e) eller som eventuelt gidder å ctrlc/v å gi meg et innblikk i denne verden? høres ut som noe jeg ikke burde gått glipp av.. :wallbash:

Jeg tror ikke du vil gå igjennom SO4/5/6

Er snakk om de største trådene på forumet med mange tusen innlegg hver.

Skrevet

haha.. så det var egentlig bare diverse tråder der man kunne si absolutt hva man ville(i henhold til reglene da)? Det var vel passe umulig å prøve å ha en oversikt der med 20 poster/min? =P

Skrevet

Yay. Jeg husker SO4. Riktig nok husker jeg ikke hvem som postet der lenger. Hukommelsen min er søppel som vanlig. Men jeg var aktiv der en stund. ^^ Når det er sagt er det mye jeg har glemt fra forumet.

Skrevet

Jeg synes vi kan få tilbake SO jeg:(

Bare at folk oppførte seg.

Var der jeg fikk min første tilsnakk av B-real(liker ikke det nye nicket btw)

OG etter det er jeg et mye bedre menneske^^

Skrevet

Han hadde jo et annet nick og, han. Eller. En periode, i hvert fall. Han gikk fra b|real til b-real, også hadde han echtelion en periode. xD

Vi får satse på at han tar til vettet denne gangen og og bytter tilbake til b-real etter en periode. :wee:

Skrevet
JEg husker når Snorre skulle slutte å moderere OG henge i SO. Det funket ikke i lengden, det. :wee:

Meeeeh. *Mumle noe om avhengighetsdannende*

SO var til tider veldig koselig, det må jeg jo innrømme. Masse hyggelige, og noen ikke så hyggelig folk. Eplefe, Datasmurf, B-real, TSP og Mushi var vel noen av de jeg husker som spesielt hyggelige. Ellers hadde vi jo humorister som Bundy. ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...