Gå til innhold

Forumbrukeres Secret Santa 07: Gi julegaver til en forumbruker du og! *Disclaimer i første post* *Oppdatert med liste over hvem som hadde hvem*

the_fire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjøpte min idag morges, og sender den om et par timer. :)

Edit; Sendte den like greit nå.

Endret av jH-
Skrevet

Jeg har både fått, og sendt pakke i dag :D

Ett stykk pakke, av ukjent form og størrelse forlot nettop plassen fra mitt lille rom, og inn i en postbil, så det så :)

og en annen pakke kom samtidig inn, fra postbilen, og inn på mitt lille rom. :D Gleder meg til å åpne, og å finne ut hvem det er fra :D

Skrevet

Om jeg ikke tar mye feil er i dag siste frist for å sende pakke. De som ikke har fått sendt enda, gjør det i dag, så slipper vi at det er noen som får pakken flere dager etter julaften. :)

Skrevet

Hoho, jeg håper personen som får min presang liker den. :wee:

Jeg vet at hadde jeg fått noe lignende hadde jeg dødd av lykke. Og brukt den resten av kvelden. Konstant. oO

Skrevet

Vel, Eplefe, du vet hva du skal vise meg i januar, når stipendet mitt kommer flyvende. =D

Nissungen din bør virkelig bli glad. xD

Skrevet (endret)
Da var pakken min sendt, er det forskjell på A og B post??

A-post kommer frem til denne julen, B-post til neste..

ps. en eller to dager frem til mottaker ;)

Endret av Jarmo
Skrevet

Da var min gave på vei til en (forhåpentligvis) lykkelig mottaker. Planen om å ikke avsløre hvem den var fra gikk i vasken, da jeg måtte skrive avsender utenpå pakken. Vedkommende kan også glede seg over gamle nyheter, da jeg måtte bruke gårsdagens aviser som fyllmateriale i esken fra Posten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...