Gå til innhold

Spillverket.no: Når kommer anmeldelsen av Assassin`s Creed?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ting tar tid...

Det har du helt rett i. Og det er noe alle vil erfare hvis man en gang skal drive en profesjonell nettside som skal anmelde dataspill, i et marked der det kommer opp mot 15 utgivelser hver uke, en hel måned. Noen anmeldelser vil komme i tide, andre kommer litt senere. Avhengig av hva man rekker å gjøre unna uten at det går utover kvaliteten, og hvor tidlig man gis tilgang på anmeldereksemplarene :)

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er når Guitar Hero III-anmeldelsen kommer. Vil helst lese den FØR jeg kjøper spillet...

Selv om spørsmålet strengt tatt ikke har noe å gjøre i denne tråden, så skal jeg svare: Anmeldelsen kommer dessverre ikke før butikkutgivelse, fordi Activision ikke klarte å levere oss spillet før i går.

Lenke til kommentar
Hvordan kan det ha seg at omtalene av Unreal Tournament og Kane & Lynch kommer før Assasins Creed som forsåvidt har vært lenge i butikkene?

Det er ikke samme person som anmelder alle spillene på Gamer.no. Assassin's Creed vurderes av Øystein, som ikke har fått anledning til å fullføre sin anmeldelse enda på grunn av ulike årsaker. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...