Gå til innhold

Kategorien Forsvaret er opprettet.


Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke snakk om at Ueland har fått et team med bodyguards til å vokte forumets servere med livet som innsats. Til dette må vi nok sette vår lit til Uelands kampsportegenskaper. Men vi har opprettet en egen kategori i Jobb og utdanning som vil ta for seg, ja du gjettet riktig, jobb og utdanning i forsvaret. Vi merker mye diskusjon rundt nettopp dette, spesielt angående førstegangstjeneste, noe som nok er en naturlig konsekvens av at forumet består av mange unge mennesker.

 

Politiske og samfunnsmessige diskusjoner rundt forsvaret hører i utgangspunktet fortsatt hjemme i Politikk og samfunn. Forsvarskategorien kommer du til ved å klikke her.

 

Happy hunting :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det er ikke snakk om at Ueland har fått et team med bodyguards til å vokte forumets servere med livet som innsats.

Og jeg som trodde det var en elitestyrke av de mest nazi moderatorene som skulle slå ned på alle forsøk på spam og brudd på reglene for emnetittel. Så feil kan man ta. :p

 

Ja, denne kategorien tror jeg var på tide. Særlig med tanke på at det ikke var noen steder å putte militærtråder.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Spørsmål: Hva vil det vises som i "Vis nye innlegg"? Vises det som "Jobb og utdanning", vil de som bruker denne linken (og jeg bruker utelukkende det måten å surfe forumet på. Jeg roter altså ikke med å se i kategoriene.), tro at det handler om jobb og utdanning generelt, og ikke spesifikt om Forsvaret. Står det "Forsvaret", hvordan vet vi at det handler om "jobb og utdanning" da?

Lenke til kommentar
Spørsmål: Hva vil det vises som i "Vis nye innlegg"? Vises det som "Jobb og utdanning", vil de som bruker denne linken (og jeg bruker utelukkende det måten å surfe forumet på. Jeg roter altså ikke med å se i kategoriene.), tro at det handler om jobb og utdanning generelt, og ikke spesifikt om Forsvaret. Står det "Forsvaret", hvordan vet vi at det handler om "jobb og utdanning" da?

Man ser at trådene befinner seg i forumet Forsvaret.

Lenke til kommentar

Veldig bra at denne kategorien er opprettet!

 

Det enste jeg har å utsette på er at jeg tror mange kommer til å ha problemer med å finne denne kategorien. De fleste av trådene rundt forsvaret omhandler jo som tidligere nevnt førstegangstjeneste og for min del er hvertfall ikke førstegangstjenesten synonymt med hverken Jobb eller Utdanning.

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

Jeg syns dette var en "Lite beskrivende emnetittel" - Tråden ønskes stengt intill tådstarter har endret tittelen til noe som sier litt mer om det tråden handler om :p

 

- Moderator X

 

 

OT:

 

Flott med denne kategorien, skal ta utdanning i forsvaret om noen år og det blir spennende å lese andres tråder og problemstillinger der som jeg kansje kommer til å møte på :)

Endret av nts
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...