Gå til innhold

Kategorien Forsvaret er opprettet.


Anbefalte innlegg

Var da virkelig ikke noe problem å forstå hva dette dreide seg om.

Emnetittelen kan veldig lett missforstås:

Hadde det vært et forsvar som skulle beskytte serverne burde tittelen vært "Forumets forsvar er opprettet".

Når det er ny forumkategori burde vært :roll: "Forum kategorien Forsvar er opprettet".

 

Slik tittelen er nå kan det bety begge av disse delene, derfor strider det mot retningslinjene og nettiketten som sier:

2. Bruk emnefeltet godt.

og

Det viktigste er kanskje at emnefeltet klart og tydelig beskriver hva hele tråden handler om på en lettforklarlig måte.

 

No offence Dotten... :roll:

Endret av Goggen90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det ikke en regel som sa at brukerne ikke skulle "leke moderator" men heller bruke !Rapporter knappen ? :p

 

Brukte rapporterings knappen men de fleste av moderatorer osv kan nok ikke redigere "Meldinger fra moderatorteamet"...

 

Ellers hadde jeg bare et utfyllende svar til Lord-Myrrah ;)

 

 

Ellers, bra at forumemnet forsvaret er opprettet :D

Lenke til kommentar
Nei, det er ikke snakk om at Ueland har fått et team med bodyguards til å vokte forumets servere med livet som innsats.

Og jeg som trodde det var en elitestyrke av de mest nazi moderatorene som skulle slå ned på alle forsøk på spam og brudd på reglene for emnetittel. Så feil kan man ta. :p

 

Ja, denne kategorien tror jeg var på tide. Særlig med tanke på at det ikke var noen steder å putte militærtråder.

 

Dotten lurte alle med sin militære erfaring. Han er ikke særlig til elite, i faktisk.

 

Håper at brukere blir fornøyd med den nye kategorien. :)

Lenke til kommentar
You said it. "Rette tiden av året". Hvorfor har et juleforum/påskeforum/russeforum hele året?

Jeg foreslår at et slikt forum opprettes, så kan man endre emnet i forumet etter årstiden og den aktuelle høytiden/feiringen. :)

 

Endelig kan vi forsvare oss mot russerne.

Det har vi da vitterlig Tor Erling Staff for. Dersom russerne går over grensen sender vi ham som forhandler, etter en uke vil de trygle om fred. Hans-Willhelm Steinfeldt egner seg kanskje bedre, han snakker tross alt russisk. Dessuten burde ropingen hans gjøre hvem som helst sliten etter et par timer. HWS er som god whisky, bedre i små doser. :)

Lenke til kommentar
Liten digresjon men "Forsvaret er opprettet"...jeg trodde staten Norge hadde et forsvar allerede jeg ;)

 

Tsk tsk, lettlurte sivilister lever i en illusjon. :wee:

Ja, er det ikke herlig utspekulert hvordan alle unge menn fra og med alderen 17 kalles inn til sesjon, slik at man skal få inntrykk av at vi har et forsvar? Jeg må si at det virkelig brukes ressurser på å opprettholde denne illusjonen gidt.

 

Fra spøk til revolver. Dette er en kategori jeg hvertfall har sett nytten av. Nå får vi forhåpentligvis ryddet godt opp i Annet, og det er bra. Dessuten er det sikkert mange som kan ha interesse av å dele erfaringer og spørre om råd rundt førstegangstjeneste og videre tjeneste i forsvaret. Så absolutt en kategori jeg ønsker velkommen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...