Gå til innhold

Assasins Creed, henger spillet seg ofte?


praystation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Assassin's Creed har hengt seg opp 3 ganger hos meg, men jeg blir ikke noe sur av den grunn (litt irritert kanskje)... For å unngå å miste noe fra saven, er det bare å plukke opp flagg som finnes over hele spillet. Når et flagg plukkes opp, saves spillet.

Selvfølgelig er det kjedelig å måtte restarte systemet, men det må vi bare bite inn i oss; det er ingenting vi kan gjøre med det før en eventuell oppdatering kommer.

Lenke til kommentar

Eg har hatt to kræsj, eit medan ein by vart lasta inn, og eit medan eg var ut og gjekk i Acre. Sistnemnde var ein "Matrix-type" kræsj, der kameraet fortsatt var levande, men alle folka var frosne. Det blir to kræsj på tre-fire dagar med speling for min del. Kombinert med det elendige autolagringssystemet, er dette eit vesentleg problem.

 

Eg har lest på nettet at det å skru av Infoboard-boksen, samt å ikkje logge seg på PSN, skal løyse problemet. I tillegg har eg lest at den siste firmware-oppgraderinga skal hjelpe. Begge delar skal prøvast når eg kjem heim frå jobb.

 

Kay

Lenke til kommentar

ÅååååÅÅÅ Jeg blir gal. Har akkurat kjøpt meg spillet. spilt spillet i ca 20min.. Så henger den seg opp. Restarter ps3, spiller i ca 10min til, så henger pokker mei spillet opp igjen... Jeg har lagt inn den nyeste firmware 2.01, men henger seg fremdeles opp. Har ikke prøvd å skru av info boksen.. skal prøve dette etterpå.

Det er bare så utrolig trist at dette skjer... Spillet viker jo dødsfett, dette ødlegger mye! Utrolig irriterende.

 

Noen her som har noen andre tips for å slippe dette prob. Man for jo ikke spilt ordentilig, det bare henger seg opp før man rekker å save.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...