Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
flott, det var den jeg mente - men hvordan får jeg de inn på innstall? url står jo ikke der:S

Sources-->Edit-->Add-->Install.ifon.no

takker

en annen ting jeg lurer på, når jeg skriver sms så retter den opp på ting jeg ikke vil. autokoriktur eller hva det heter - noen som har en sourche mot dette? jeg hadde adressen, men så klarte jeg å rote den bort og nå finner jeg den ikke lenger

Lenke til kommentar
Spør en gang til jeg,

 

er det noen alternative tastaturer, annet en det fra Magnus E.? Ingenting galt med det tastaturet, annet en den utrolige irriterende boksen som spretter opp hver gang du skal skrive noe ......

boksen? snakker du om Auto Correction? Isåfal kan du slå det av ved å laste ned appen "Kb2" og slå av auto-correction på insstillinger-->generelt-->tastatur

Lenke til kommentar
fy f. så krøkkete det er å overføre musikk med itunes!

jeg har aldri likt itunes.

 

men, er det sånn at man må lage playlist for å overføre musikk til iphone.

noe som ikke er helt som det skal trur jeg

Har du prøvd MediaMonkey Beta-en?

 

Så nå trenger jeg ikke å bry meg med hvilken bootloader eller firmware det er på iphonen? alle kan unlockes og jailbreakes?

Alt kan åpnes nå.

Lenke til kommentar
Spør en gang til jeg,

 

er det noen alternative tastaturer, annet en det fra Magnus E.? Ingenting galt med det tastaturet, annet en den utrolige irriterende boksen som spretter opp hver gang du skal skrive noe ......

boksen? snakker du om Auto Correction? Isåfal kan du slå det av ved å laste ned appen "Kb2" og slå av auto-correction på insstillinger-->generelt-->tastatur

 

Nei, jeg snakker ikke om ordboken. Tenker på boksen som spretter opp med jevne mellomrom, der det står "Cryllic keyboard by ..... v 1.0 - Press ok".

Endret av the Stig
Lenke til kommentar
Spør en gang til jeg,

 

er det noen alternative tastaturer, annet en det fra Magnus E.? Ingenting galt med det tastaturet, annet en den utrolige irriterende boksen som spretter opp hver gang du skal skrive noe ......

boksen? snakker du om Auto Correction? Isåfal kan du slå det av ved å laste ned appen "Kb2" og slå av auto-correction på insstillinger-->generelt-->tastatur

 

det var akkurat det jeg mente, tusen takk! har du noe kjennskap til iradio? jeg prøver å innstalere den og så ber den meg om å innstalere SUID Lib Fix og når jeg velger å innstalere suib.....så får jeg opp den samme, at jeg skal innstalere suid lib fix før jeg innstalerer suid lib fix? rart!

 

En liten ting til, går det ann å bruke hotmail på mailen?

Endret av kartal88
Lenke til kommentar
Spør en gang til jeg,

 

er det noen alternative tastaturer, annet en det fra Magnus E.? Ingenting galt med det tastaturet, annet en den utrolige irriterende boksen som spretter opp hver gang du skal skrive noe ......

boksen? snakker du om Auto Correction? Isåfal kan du slå det av ved å laste ned appen "Kb2" og slå av auto-correction på insstillinger-->generelt-->tastatur

 

det var akkurat det jeg mente, tusen takk! har du noe kjennskap til iradio? jeg prøver å innstalere den og så ber den meg om å innstalere SUID Lib Fix og når jeg velger å innstalere suib.....så får jeg opp den samme, at jeg skal innstalere suid lib fix før jeg innstalerer suid lib fix? rart!

 

En liten ting til, går det ann å bruke hotmail på mailen?

Det går an å bruke hotmail account på mail, men det er kanskje litt tungvint. Du må først registrere deg som Gmail account og så må du skifte over til hotmail account i Gmail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...