Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Droppet iPod touch planene og sender med penger til iPhone istedet. Da er spørsmålet om det blir 8 gb eller 16 gb! Hørt noen rykter om at 16 gb er litt mer ustabil? Ser ikke helt greia der personlig, men må jo spørre. Lurer også litt på hvordan jeg får unlocked telefonen enklest mulig og hvordan jeg får synkronisert den? Om det er med iTunes som er best, eller med dette ZiPhone som jeg ser snakk om?

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Droppet iPod touch planene og sender med penger til iPhone istedet. Da er spørsmålet om det blir 8 gb eller 16 gb! Hørt noen rykter om at 16 gb er litt mer ustabil? Ser ikke helt greia der personlig, men må jo spørre. Lurer også litt på hvordan jeg får unlocked telefonen enklest mulig og hvordan jeg får synkronisert den? Om det er med iTunes som er best, eller med dette ZiPhone som jeg ser snakk om?

 

Takk på forhånd!

iPhone 8GB & 16GB er like stabile/ustabile.

Unlock med ZiPhone, lett.

Synkroniser med iTunes.

:)

Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp med ÆØÅ nå..

 

La til ifon på sources og installerte språkpakken som skulle gjøre at jeg fikk ÆØÅ. Men ingenting skjedde?

Er det noe mer som trengs å gjøres?

Du mener æøå til å skrive meldinger og slikt? Legg inn Norsk tastatur fra ifon.

Edit: Prøv å gå til innstillinger -> Generelt -> Internasjonalt -> Tastatur og se at Russisk også er PÅ, det skal være 2 som er på (blå |), så kan du trykke på globusen når du skriver meldinger for å skifte.

Endret av stail
Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp med ÆØÅ nå..

 

La til ifon på sources og installerte språkpakken som skulle gjøre at jeg fikk ÆØÅ. Men ingenting skjedde?

Er det noe mer som trengs å gjøres?

Du mener æøå til å skrive meldinger og slikt? Legg inn Norsk tastatur fra ifon.

Ser ikke helt hva annet jeg kan mene ;) Men om du så på innlegget mitt igjen så ser du jeg skriver at jeg allerede har gjort det du sier.

Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp med ÆØÅ nå..

 

La til ifon på sources og installerte språkpakken som skulle gjøre at jeg fikk ÆØÅ. Men ingenting skjedde?

Er det noe mer som trengs å gjøres?

Du mener æøå til å skrive meldinger og slikt? Legg inn Norsk tastatur fra ifon.

Ser ikke helt hva annet jeg kan mene ;) Men om du så på innlegget mitt igjen så ser du jeg skriver at jeg allerede har gjort det du sier.

Du skriver at du la til ifon og installerte språkpakken. Det kan vel tolkes som norsk ordbok, norsk tastatur, norsk telefonformat og norsk oversettelse. ;)

 

Fikk du med deg det jeg skrev om Innstilliger?

Lenke til kommentar

Kjøpte meg trådløs router idag, og har klart å koble laptopen opp på nett. Men iPhonen var det værre med. Finner nettverket og kobler til med WEP osv. Og det står jeg er koblet til WiFi. Men når jeg trykker på Safari står det at "Safari kan ikke åpne siden fordi Safari ikke finner tjeneren." Noen med peiling?

Lenke til kommentar
Når jeg skal koble meg opp mot nettverket mitt her hjemme så finner jeg bare naboen sitt nettverk. Jeg vet av erfaring at det er mange nett i næheten, men det er kun ett som vises. Navnet på nettverket mitt er øvre sandviksveien 9, så lurte på om det kunne ha noe å si at det var en ø inni der.

Det har noe med bokstaven Ø å gjøre med. Jeg har hørt om mange tilfeller der enkelte har hatt vanskeligheter med å finne/bruke sitt nettverk hvis de brukte Å,Ø eller Æ. Med andre ord kall nettverket ditt noe enkelt så spiller du noe problemer med tilkoblingen.

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvette er det stygge iTunes laget slik det er?

 

Jeg snakker da om bl.a. overføring av videoer til iPhone.

 

Jeg bruker Videora iPod Converter som også støtter iphone. Når den har konvertert et par filer, skal jeg legge dem inn, men neida. iTunes godtar bare NOEN TILFELDIGE av filene jeg har konvertert. Alle filene er i sdamme format og størelse fra før av, og jeg konverterer dem til det riktige iphone-formatet. Når jeg skal legge dem til i itunes, så vil den bare legge til noen av filene, og det virker som om den velger tilfeldig. Jeg kan heller ikke legge dem til etterpå, verken ved bruk av "add folder" eller "add file".

 

Utrolig irriterende, og MediaMonkey er ikke bedre heller. Joda, her får jeg lagt til alle filene i biblioteket, men når jeg prøver å få dem over på iphonen, så kommer de ikke opp under "Videos" på iphonen, i tillegg til at MediaMonkey fjernet ca. halvparten av musikken i sted da jeg testet det.

 

Er det ingen programmer i hele den store internett-verden som ikke i det heletatt er I DET MINSTE brukelig?

 

Ja, jeg er litt frustrert akkurat nå, men med god grunn :/

Lenke til kommentar

Jeg fant heller ikke nettverket mitt her hjemme. Men jeg la den inn manuelt og det gikk fint der, skrev bare navn og passord. Men så inneholder ikke nettverksnavnet på ruteren min æ,ø,å. ;)

 

Btw, det med videoer på iPhone. Har ikke prøvd det enda, virker som at MediaMonkey og iTunes ikke klikket helt sammen nei. Noen som har peiling på andre programmer?

Lenke til kommentar

Dere som har bestilt via jetcarrier. Hvor nøye er dere med å legge inn korrekt informasjon til fortolling?

 

Kan man bare skrive at varen har en lavere verdi eller "MÅ" man oppgi korrekt verdi. Snakker ikke om hva som er juridisk rikitg men hva som er smartest for å få pakka inn i landet billigst mulig. Send meg gjerne en PM!

Lenke til kommentar
Hvorfor i helvette er det stygge iTunes laget slik det er?

 

Jeg snakker da om bl.a. overføring av videoer til iPhone.

 

Jeg bruker Videora iPod Converter som også støtter iphone. Når den har konvertert et par filer, skal jeg legge dem inn, men neida. iTunes godtar bare NOEN TILFELDIGE av filene jeg har konvertert. Alle filene er i sdamme format og størelse fra før av, og jeg konverterer dem til det riktige iphone-formatet. Når jeg skal legge dem til i itunes, så vil den bare legge til noen av filene, og det virker som om den velger tilfeldig. Jeg kan heller ikke legge dem til etterpå, verken ved bruk av "add folder" eller "add file".

 

Utrolig irriterende, og MediaMonkey er ikke bedre heller. Joda, her får jeg lagt til alle filene i biblioteket, men når jeg prøver å få dem over på iphonen, så kommer de ikke opp under "Videos" på iphonen, i tillegg til at MediaMonkey fjernet ca. halvparten av musikken i sted da jeg testet det.

 

Er det ingen programmer i hele den store internett-verden som ikke i det heletatt er I DET MINSTE brukelig?

 

Ja, jeg er litt frustrert akkurat nå, men med god grunn :/

Jeg brukte iTunes til å konvertere og overføre noen musikkvideoer, det gikk forsåvidt fint, men filmene har ikke lyd (?) Si ifra når/om du finner tak i et program som duger! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...