Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. vist jeg kjøper en iPhone 3G 16GB Svart med iTalk Small til 2290.

Og bryter med netcom (Bruddgebyr iTalk Small = 2400 NOK)

 

Så blir den "bare" kostenes 4700?

Pluss 1 måned med det abb du velger.

 

Er det noe sted man faktisk får kjøpt telefonen nå eller er den utsolgt overalt?

Lenke til kommentar
har fått ordren bekreftet som godkjent og skal sendes ut i dag (fikk jeg svar når jeg sendte egen mail i går)

 

Ok, men du har ikke fått bekreftelse på at den er sendt, med sporingsnummer osv.? Si fra når du får. :)

 

 

må ringe eller maile for å få den......noe jeg ikke tror er vits enda, kanskje i 3-4 tiden

 

selv om den blir sendt i dag , får jeg ikke den før tidligst lørdag uansett

Lenke til kommentar
Jeg bestilte iPhone i går på netcom.no og har fått orderen godkjent, men når jeg spør moobi om sporingsnummer får jeg ikke svar.

Noen som fått svar fra dem i dag?

 

Jeg har heller ikke fått svar på forespørsel om sporingsnummer. Skal si fra så snart jeg hører noe.

Lenke til kommentar
Tja, nå driver ikke jeg med slikt selv, men synes de som gjør dette utfyller en viktig funksjon. De tillater mennesker som har råd til å betale litt ekstra for bekvemmelighet å skaffe seg telefonen uten å måtte stå i kø og stresse.

 

Dette er altså i dine øyne en viktig funksjon. Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Tror markedet hadde hatt godt av litt mer regulering, i og med at det alltid er de svakeste det går utover i situasjoner der markedet får fritt spillerom, jfr. boligmarkedet under perioden der renta var som lavest.

 

Men Ayn Rand står sterkt på diskusjon.no, det er det ingen tvil om. Eller Gordon Gekko, om du vil.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
Hmm.. vist jeg kjøper en iPhone 3G 16GB Svart med iTalk Small til 2290.

Og bryter med netcom (Bruddgebyr iTalk Small = 2400 NOK)

 

Så blir den "bare" kostenes 4700?

Pluss 1 måned med det abb du velger.

 

Er det noe sted man faktisk får kjøpt telefonen nå eller er den utsolgt overalt?

 

sendte mail til et par som selger telefonen på finn.no og spurte hvorfor de skulle ha så mye for den.

 

de svarte at det var så mye arbeid med å låse den opp slik at man kunne bruke andre enn nectom. dette er vel ren bullshit eller?! etter hva jeg har lest virker det veldig lett.

Lenke til kommentar
sendte mail til et par som selger telefonen på finn.no og spurte hvorfor de skulle ha så mye for den.

 

de svarte at det var så mye arbeid med å låse den opp slik at man kunne bruke andre enn nectom. dette er vel ren bullshit eller?! etter hva jeg har lest virker det veldig lett.

 

De skal tjene penger på noe med høy etterspørsel. Litt som om en nordmann stjal mat fra en kenyaner og solgte den tilbake for dobbel pris ;)

Lenke til kommentar
Litt som om en nordmann stjal mat fra en kenyaner og solgte den tilbake for dobbel pris ;)

 

Eller for å lage en mer riktig sammenligning.

Det blir som en nordmann som selger en maiskolbe med smør og salt på for enugunstig pris fordi det var lang kø hos han som egentlig solgte de. Men samtidig var det null kø hos de andre som solgte mat (les:andre mobiler).

 

Jeg mener det at det er markedet som bestemmer prisen. Hvis det finnes nordmenn som er dumme nok til å gi nesten 10.000 for en iPhone, ja da skal de få lov til å kjøpe/selge den for det. Men er vi heldige så får han ikke solgt noen :-)

Lenke til kommentar

Jeg bestillte iPhone 8GB fra netcom.no på Onsdag kl 10.15. Sendte dem en mail i går i 14-tiden og fikk tilbake mail med sendingsnummer. Pakken min er innlevert på postterminal i Oslo siden i går 14.43. Havner den på omlastingssentralen i Stavanger i dag så har jeg den i morgen :) (pleier ikke å ta mer enn 3 dager normalt med Servicepakke hjem til meg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...