Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud... Nå må jeg virkelig bestemme meg snart... Har lett og lett etter en mobil jeg tror kan passe meg, men har ikke funnet den utkårede. Men har nå noen modeller jeg syntes virker meget bra:

K850i: Testet, knappene var dass, særlig touch og vanlige knapper om hverandre.

Lg KU990 Viewty: Interessant, morsomt med "slowmotion"-kamera, touch er artig.

N82: Alt i ett, meget godt kamera (av bilder jeg har sett er n82-bilder best), Gps, er godt vant med Nokia, litt skeptisk til knappene (ser litt for tett ut).

 

Noen som kan opplyse meg litt? (Jaaa, jaa. Veit at mange i en n82-tråd vil reklamere for den...)

 

Edit: For å forklare alvoret: Jeg har en totalvraket Nokia 3310 (den tåler sykt mye!)

Endret av mks1001
Lenke til kommentar

Har lekt litt mer med telefonen idag og sitter igjen med to gode erfaringer til :thumbup: .

For det første så virker gps'en utmerket, får satelitt signal i løpet av ett par sekunder, selv om jeg sitter innendørs.

Her fikk ikke min gamle tomtom mottager inn signaler i det hele tatt.

Håper att tomtom snart kommer med en fiks slik at man kan benytte seg av den integrerte gps'en.

Route66 og googlemaps virker derimot utmerket.

Syntes også att batteri kapasiteten virker ganske bra.

 

Det eneste litt negative jeg har funnet så langt er att man lett legger hånda over den ene av de to høytalerene.

Lenke til kommentar
Lurer på hvorfor cdon selger den så mye billigere enn andre webshopper? Er det EU-versjon? Håper det er norsk språk på den i det minste.

 

 

Norsk språk er ikke no problem å fikse uansett... Men det er nok en nordisk versjon de har, etter det jeg ser i alle fall har de masse ting fra sverige.

Endret av Ododoo
Lenke til kommentar
Bare det er norsk språk og ordbok på den så er jeg glad. Er litt skeptisk til garantien og reklamasjonen, får vi 2\5 år?

 

 

Det skal være det på nordiske mobiler siden vi bor i norden! :)

 

Det er 5 års garanti på den siden den er solgt i norge, som jeg har forstått det.

De opererer med salg i norge så får de forholde seg til norske lover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...