Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

I PC Suite vinduet på PC-en har du en applikasjon som heter Lagre Bilder.

 

Med denne kan du velge om du vil overføre nye bilder tatt med mobilen hver gang du tilkobler mellom pc og tlf enten via bt eller kabel. Eller du kan gjøre dette manuellt hver gang du kobler til.

 

Bruker dette selv. Hver gang jeg skrur på PC-en når jeg kommer hjem tilkobles den via bt og nye bilder lagres på pc i den mappen du har valgt. :) Fungerer veldig bra..

 

Det røde lyset er såkalt ledelys eller hjelpelys.. finner det samme på vanlige kameraer også. Akkurat det tekninske rundt det kan jeg ikke så mye om, men det har nok noe med autofokus og slikt å gjøre vil jeg tro..

Endret av PerTurbo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I PC Suite vinduet på PC-en har du en applikasjon som heter Lagre Bilder.

 

Med denne kan du velge om du vil overføre nye bilder tatt med mobilen hver gang du tilkobler mellom pc og tlf enten via bt eller kabel. Eller du kan gjøre dette manuellt hver gang du kobler til.

 

Bruker dette selv. Hver gang jeg skrur på PC-en når jeg kommer hjem tilkobles den via bt og nye bilder lagres på pc i den mappen du har valgt. :) Fungerer veldig bra..

 

Det røde lyset er såkalt ledelys eller hjelpelys.. finner det samme på vanlige kameraer også. Akkurat det tekninske rundt det kan jeg ikke så mye om, men det har nok noe med autofokus og slikt å gjøre vil jeg tro..

Jeg har versjon 1.6.83.0 av Pc Suite og kan ikke finne det valget, hvilken versjon har du?

Lenke til kommentar

Forbanna piss fra cdon... Står at den er beregnet å komme på lager 3/13 nå... Har ikke fått no mail om utsettelse heller...

Håper den faktisk kommer idag da... Er rett før jeg avbestiller og kjøper den fra komplett!!

 

Og du som skal ha produkt koden, hva skal du med den?

Lenke til kommentar
Forbanna piss fra cdon... Står at den er beregnet å komme på lager 3/13 nå... Har ikke fått no mail om utsettelse heller...

Håper den faktisk kommer idag da... Er rett før jeg avbestiller og kjøper den fra komplett!!

 

Og du som skal ha produkt koden, hva skal du med den?

 

Komplett har den jo på tilbud til 4590,-idag, iforbindelse med julekalenderen deres

Lenke til kommentar
Forbanna piss fra cdon... Står at den er beregnet å komme på lager 3/13 nå... Har ikke fått no mail om utsettelse heller...

Håper den faktisk kommer idag da... Er rett før jeg avbestiller og kjøper den fra komplett!!

 

Og du som skal ha produkt koden, hva skal du med den?

 

Komplett har den jo på tilbud til 4590,-idag, iforbindelse med julekalenderen deres

 

Hvordan går det å avbestille den når man har forhåndsbetalt? Måtte gjøre det siden beløpet var over 2000 eller no...

Lenke til kommentar

Ja, nå er det den 03/12, krysser fingrene for at MPX får sendt ut mobilen i dag eller i morgen. Til dere som har fått lekt seg litt med mobil, hvordan opplever dere giroen i mobilen. Har lest litt at denne er langt ifra like responsiv som la oss si iphone sin. Er bekymret for at dette kommer til å bli en av "problemene" med mobilen, som alltid dukker opp etter litt bruk.

Lenke til kommentar
Ja, nå er det den 03/12, krysser fingrene for at MPX får sendt ut mobilen i dag eller i morgen. Til dere som har fått lekt seg litt med mobil, hvordan opplever dere giroen i mobilen. Har lest litt at denne er langt ifra like responsiv som la oss si iphone sin. Er bekymret for at dette kommer til å bli en av "problemene" med mobilen, som alltid dukker opp etter litt bruk.

 

Gyroen eller? :) Det følger med giro med min når jeg får den fra mpx.no, men den er på 990 kr og trolig ikke så interessant. Håper mpx får sendt ut mobiler i dag altså! :D

Lenke til kommentar
Ja, nå er det den 03/12, krysser fingrene for at MPX får sendt ut mobilen i dag eller i morgen. Til dere som har fått lekt seg litt med mobil, hvordan opplever dere giroen i mobilen. Har lest litt at denne er langt ifra like responsiv som la oss si iphone sin. Er bekymret for at dette kommer til å bli en av "problemene" med mobilen, som alltid dukker opp etter litt bruk.

 

Kan ikke sammeligne iphone og n82 på noen måte... Men gyroen er annerledes ja, den virker kun når du har tippet den til side sånn at knappene er på høyre side, hvis du gjør noe annet så kan det hende at det klikke litt for den, samme som på n95. Mens på iFön så retter den bildet uansett hvilken vei tlf holdes, sikkert på grunn den hel dekkene skjermen sånn at man får føelsen av at den er helt taste fri og at det samme hvilken vei du holder den...

Endret av Ododoo
Lenke til kommentar

Ja gyren seff, n liten stavefeil. Jeg var klar over at den kun fungerte på den ene siden. Lurte bare på hvordan den praktisk opplevdes. Uansett, det blir konge å få den i posten snart (krysser fingrene).

 

Ja gyroen seff, en liten stavefeil. Jeg var klar over at den kun fungerte på den ene siden. Lurte bare på hvordan den praktisk opplevdes. Uansett, det blir konge å få den i posten snart (krysser fingrene).

Lenke til kommentar
Forbanna piss fra cdon... Står at den er beregnet å komme på lager 3/13 nå... Har ikke fått no mail om utsettelse heller...

Håper den faktisk kommer idag da... Er rett før jeg avbestiller og kjøper den fra komplett!!

 

Og du som skal ha produkt koden, hva skal du med den?

 

Komplett har den jo på tilbud til 4590,-idag, iforbindelse med julekalenderen deres

 

Hvordan går det å avbestille den når man har forhåndsbetalt? Måtte gjøre det siden beløpet var over 2000 eller no...

Hei

Det skal gå , men jeg avbestilte en gang , faktisk sendte jeg mail til dem 2 ganger. Det sendte varen for det.

Da blir det mye kødd.Fikk retunert varen og pengene fra Visa kortet mitt kom på konto etter ca 2-3 uker.De var ryddige sånn.

Men jeg har faktisk skrevet en mail til dem , hvor jeg ber om en kontaktperson med en mail adresse eller ett telefon nummer. Dersom jeg ikke får det , så gidder jeg ikke og handle varer for over 2000,- av dere mere.

Da dette er grensen for oppkrav. Har ikke hørt noe fra dem . Har heller ikke handlet for over kr 2000,- dem.

Orker ikke og forholde med til dem da de ikke har tlf support eller en konkret mail adresse jeg kan skrive til .

Kunde suporten er en svada av mange hjelpetekster og drit . ER noen enig ?

Lenke til kommentar

Helt enig, tenkte jeg skulle sende mail for å høre om no mer konkret leverings dato osv, men var bare disse hjelpe greiene...

 

 

Edit:

Da var varen avbestillt hos CDON, og bestillt hos komplett. :)

Og fonen er da i mine hender i morgen tidlig!! (Bor ikke langt fra komplett så henter den selv!)

:)

Endret av Ododoo
Lenke til kommentar
Min telefon ble levert posten på fredags formiddag, men siden det er det ikke kommet noen oppdateringer på posten.no. Mon tro om det er en ansatt der som har hatt lyst på ny telefon?

 

Sikker på det der? Det finnes to typer pakkesporingslinker. Den ene viser bare ei linje samme hva (husker ikke om det er kollinr eller pakkenr eller hva pokker), men der kan du trykke på et nr og så kommer hele smørbrødlista opp. Blei lurt litt av det der forrige gang jeg bestilte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...