Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min telefon ble levert posten på fredags formiddag, men siden det er det ikke kommet noen oppdateringer på posten.no. Mon tro om det er en ansatt der som har hatt lyst på ny telefon?

 

Sikker på det der? Det finnes to typer pakkesporingslinker. Den ene viser bare ei linje samme hva (husker ikke om det er kollinr eller pakkenr eller hva pokker), men der kan du trykke på et nr og så kommer hele smørbrødlista opp. Blei lurt litt av det der forrige gang jeg bestilte.

 

HAr prøvd både kollinr og sendingsnr, og bare de ene linja kommer opp. Går heller ikke å trykke på noe nr...

Lenke til kommentar
@MacBain: Er slik her også.

 

I alle dager. Er det en glippe mellom mainframe på telefonen og "innmaten"?!

 

 

Min telefon ble levert posten på fredags formiddag, men siden det er det ikke kommet noen oppdateringer på posten.no. Mon tro om det er en ansatt der som har hatt lyst på ny telefon?

 

Sikker på det der? Det finnes to typer pakkesporingslinker. Den ene viser bare ei linje samme hva (husker ikke om det er kollinr eller pakkenr eller hva pokker), men der kan du trykke på et nr og så kommer hele smørbrødlista opp. Blei lurt litt av det der forrige gang jeg bestilte.

 

HAr prøvd både kollinr og sendingsnr, og bare de ene linja kommer opp. Går heller ikke å trykke på noe nr...

 

Da er det dessverre bare tålmodighet igjen. Har Posten mottatt pakka, eller bare mottatt data om sending?

Lenke til kommentar
Hmm eller..Nå som jeg tittet litt nøyere etter så ser dette "mellomrommet" ut til å gå langs høyre side av mobilen også... Vet ikke helt om jeg likte dette.

Det gjør den på min også, men nederst er den helt "tight".

Er jo en liten bagatell, men jeg er så sær og vanskelig att dette kommer til å irriterre meg :whistle:.

Lenke til kommentar
Hmm eller..Nå som jeg tittet litt nøyere etter så ser dette "mellomrommet" ut til å gå langs høyre side av mobilen også... Vet ikke helt om jeg likte dette.

Det gjør den på min også, men nederst er den helt "tight".

Er jo en liten bagatell, men jeg er så sær og vanskelig att dette kommer til å irriterre meg :whistle:.

 

Pokker. Det er omtrent så sær jeg er også. Byttet inn N80 etter en uke pga slark. Fysiske mellomrom mellom mellom mainframe og resten av telefonen, det blir spennende. Usendt N82 fra mpx.no til vurderes solgt, usett, urørt og ubrukt? :p Er det noe slark/knirk o.l.?

Lenke til kommentar

Mobilen føles helt solid, er bare dette "mellomrommet". Eneste som lager lyd her er dekslet som sitter over der minnekortet går inn.

 

Edit: Nå skal de sies at jeg kom fra en sliten k700i, hvor bakdekslet så og si ikke satt fast lengre og telefonene knirket og knaket uansett hvor jeg holdt å trykte :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

mpx.no skal ha fått de INN i dag, så skal de pakkes ut, registreres inn på lager, så kan ordrene plukkes og pakkes for å bli sendt.. skjer sikkert ikke noe før tirsdag/onsdag tenker jeg..

 

Hvorfor ikke slette ordren der, og kjøpe fra komplett.no som selger den billigere i dag, og har den på lager? For de som bor i Osloområdet kan den leveres til postautomaten i morgen kl 15 om du bestiller før kl 10 i morgen tidlig..

 

Hva venter dere på? :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å resete musikk spilleren på n82? er nemlig noen filer som blir liggende igjen selv om jeg har slettet de, er bare tomme mapper som jeg ser i selve musikk spilleren men som jeg ikke finner når jeg åpner fil behandleren eller kobler mobilen til maskina. Noen som vet hvordan dette kan ordnes? Prøvd å slette mappene via musikk spilleren men det har jeg ikke lov til tydeligvis.

 

 

Edit: Fikk fikset det, var noen skjulte filer.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...